Skip to main content

Sinds vanmorgen geen internet meer. Lampje ‘glas’ brandt niet.

Wat is de actie nu?

Hoi @narre, welkom op ons forum! Dat is niet de bedoeling natuurlijk!
Is er bij jou in de buurt een storing? Als dat niet het geval is en het stappenplan biedt ook geen oplossing is het het snelste om even met ons te bellen op 0800-0402.
Mijn collega's daar kunnen altijd even met je meekijken!


Beste Thomas,

Inmiddels is er gisteren, volgens afspraak, een monteur langs geweest. Die constateerde dat het signaal niet aankwam bij ons huis. Desbetreffende monteur kon dat niet oplossen. Er is een nieuwe afspraak nodig met andere mensen…. Sindsdien blijft het stil en zit ik nog steeds, sinds dinsdagochtend, zonder internet.

Help!!


Hoi @narre, dat klinkt vrij ernstig inderdaad! Zoals je het beschrijft klinkt het alsof er buitenshuis nog iets moet gebeuren.
Mijn collega's moeten je daar verder ook van op de hoogte houden.
De snelste manier om de status van je ticket/storing op te vragen is telefonisch via 0800-0402 maar je zou hier dus ook per sms van op de hoogte gesteld moeten worden als er iets verandert


Ha Thomas,

Ja dat lijkt ernstig inderdaad zo.

Geen sms gehad maar er stond, opzich fijn, wel plotseling iemand voor mijn deur van KPN. Ik was toevallig thuis aan het werk dat dan weer wel.

Het slechte nieuws is dat hij het ook niet kon oplossen omdat het complex was en hij ook tekeningen nodig had. En die had deze persoon niet….

Internet werkt dus nog steeds niet en desbetreffende persoon kon ook niet aangeven hoe lang de volgende stap in beslag zou nemen.

Ik word er niet perse vrolijker van.


Nee dat kan ik me goed voorstellen! Hebben ze het in de tussentijd nog weer werkend gekregen?


Nee, het is nog steeds niet werkend. Wel een tijdelijke vervanging gekregen om geen gebruik te hoeven maken van mijn hotsport