Sinds woensdag hapert mijn internet. Ik had totaal 20 mb up en 110 mb down. Op donderdag zag ik dat beide dsl links herstart waren. Sindsdien ging het hard achteruit, in de avond had ik nog maar 1,5 up en 28 down. Herstarten loste niet op. Er zou een monteur op zaterdagmorgen komen want het lag echt aan mijn thuissituatie. Op vrijdag krijg ik een sms dat er een internet en tv storing is in mijn regio. Een half uur later krijg ik een sms dat de monteurafspraak is afgezegd omdat mijn storing toch onderdeel lijkt te zijn van een grotere storing. Inmiddels is line 1 al uitgevallen en heb ik 400 kb up en 6 mn down. Bellen met storingsnummer heeft geen zin want er is storing aldus het bandje. Zaterdagmiddag valt ook line 2 uit, de 1800 kb is naar 0 gezakt. De storing is pas op maandag 4 april om 18 uur opgelost. Op zaterdag weer gebeld en toen heb ik 100 gb internet gekregen. Maar daar kan ik niet zoveel mee omdat ik deze niet aan mijn router kan koppelen waarmee alle domotica weer kan werken, mijn camera’s weer bereikbaar zijn. Meerdere apparaten aan de hotspot verzorgen een blokkering van het 4g verkeer op de telefoon. Een noodpakket wordt niet meer verstrekt want de storing is op maandag opgelost.
Hoe kan KPN nu weten op vrijdag dat de storing op maandag “al” is opgelost?
Waarom kan niemand mij vertellen wat er aan de hand is?
Waarom staat er opeens dat er geen storing meer is terwijl je bij 0800-0402 wel hoort dat een storing is?
Waarom zegt KPN dat het eerst echt op mijn thuis adres mis is en blijkt later dat ik toch onderdeel ben van een grotere storing?
Waarom wordt er niet duidelijker aangegeven wat er aan de hand is?
Wordt er wel doorgewerkt in het weekend om deze grote storing op te lossen of is er sprake van over het weekend heen tillen?
Waarom worden er op vrijdag niet al noodpakketten verstrekt als duidelijk is dat het langer gaat duren? Ophogen van je internettegoed op een mobiel is fijn maar niet handig als je de rest van je huishouden daarmee niet kan ontlasten.
Ik wil graag duidelijkheid. Dat er iets aan de hand is is duidelijk maar tussen vrijdag en maandag gewoon niet je klanten op de hoogte houden is niet prettig anders dan sorry voor het ongemak.