Skip to main content
Antwoord

Geen internet meer via wifi na verhuizing

• May 31, 2025
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

De wifi wordt wel gevonden, maar er komt geen internet uit. Het lampje van internet knippert. Nieuw huis zelfde modem als vorig huis.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Tessa VNF, goed dat je de KPN Community hebt gevonden en jouw vraag hier stelt. En wat ontzettend leuk dat we met jou mee mogen naar jouw nieuwe woning! 💚

Ik begrijp alleen dat dit nog niet helemaal werkt zoals je zou verwachten. Zoals de community leden voor mij ook al hebben aangegeven, lijkt het erop dat jouw verbinding nog niet actief is. Op het glasvezelkastje kun je namelijk zien dat het middelste lampje nog niet brandt.

Heb je al wel bericht gekregen dat jouw verbinding op je nieuwe adres actief zou moeten zijn? Dan kan het helpen om het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos te maken. Werkt het hierna nog niet en is het langer dan 24 uur geleden dat je bericht hebt gehad? Maak dan even een belafspraak. Een collega belt je dan op een moment dat het jou uitkomt en kan je verder helpen.

Als je dit bericht nog niet hebt gehad, dan is het waarschijnlijk nog even geduld hebben tot de verbinding actief is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Beste ​@Tessa VNF haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Geef daarna de router eens een fabrieks-reset.

Dus bekabeld heb je wel internet begrijp ik?

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • May 31, 2025

er staat geen signaal op het glasvezel kastje. 

middelste lampje brandt niet.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Beste ​@Tessa VNF zoals ​@joey92 ziet staat er waarschijnlijk (nog) geen signaal (meer) op de glaskast.

Je schrijft ook dat je verhuisd bent.

Heb je van KPN wel bericht gekregen per mail en/of SMS dat de lijn op je nieuwe adres actief is?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Tessa VNF, goed dat je de KPN Community hebt gevonden en jouw vraag hier stelt. En wat ontzettend leuk dat we met jou mee mogen naar jouw nieuwe woning! 💚

Ik begrijp alleen dat dit nog niet helemaal werkt zoals je zou verwachten. Zoals de community leden voor mij ook al hebben aangegeven, lijkt het erop dat jouw verbinding nog niet actief is. Op het glasvezelkastje kun je namelijk zien dat het middelste lampje nog niet brandt.

Heb je al wel bericht gekregen dat jouw verbinding op je nieuwe adres actief zou moeten zijn? Dan kan het helpen om het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos te maken. Werkt het hierna nog niet en is het langer dan 24 uur geleden dat je bericht hebt gehad? Maak dan even een belafspraak. Een collega belt je dan op een moment dat het jou uitkomt en kan je verder helpen.

Als je dit bericht nog niet hebt gehad, dan is het waarschijnlijk nog even geduld hebben tot de verbinding actief is.