Skip to main content

Modem diet al half jaar slecht valt uit ! Nu wil hij het echt niet meer doen , graag ontvang ik een nieuwe . Is nu experiabox v10

Hallo @Gregor la Croix, welkom op het KPN forum! Balen dat je problemen met jouw diensten ervaart. Ik wil je allereerst een reset van de Experia Box aanraden. Hiermee worden de instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit wil veel problemen verhelpen.

Is dit niet de oplossing, dan is het beter om telefonisch contact met ons op te nemen. Het KPN forum is dé plek waar KPN klanten elkaar helpen. Het forum is daarom minder geschikt voor hulp bij storingen, zoals bij jou het geval is. Ik wil je daarom aanraden om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. We hebben dan direct één-op-één contact en kunnen zo snel tot een oplossing komen. Spreek in het keuzemenu jouw vraag in. Je wordt dan doorverbonden met de juiste persoon. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even op een reactie te wachten, dan help ik je natuurlijk ook graag hier verder. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?