Skip to main content

Sinds gisteren is mijn abonnement ingegaan, maar ik heb echter geen internet. Gebeld met de klantenservice en die geven aan dat alles, voor zover zij kunnen zien, goed staat. De monteur kan pas volgende week vrijdag en ik heb internet nodig voor thuiswerken. Is dit sneller op te lossen?

Kunt u aangeven hoe en wat er is aangesloten, koper of glasvezelverbinding heeft en welk modem u heeft?


Ik heb de modem aangesloten op het glasvezelkastje wat in mijn meterkast hangt. Ik heb de Box 12


1

Sinds gisteren is mijn abonnement ingegaan, maar ik heb echter geen internet. Gebeld met de klantenservice en die geven aan dat alles, voor zover zij kunnen zien, goed staat. De monteur kan pas volgende week vrijdag en ik heb internet nodig voor thuiswerken. Is dit sneller op te lossen?

Bellen, is gratis 0800-0402, maar je krijgt eerst een zogenaamde intelligente telefoonbeantwoorder aan de telefoon. Maar dat is in deze een dom ding. Direct inspreken (het is maar een stukje algoritme waar je tegen praat), “Ik wil een medewerker spreken”.


Branden de lampjes allemaal constant groen op het glasvezelkastje en welke lampjes branden er op de Box 12 wel en/of juist niet ?


Goedemiddag @Dennis5555

Door drukte kom ik nu pas aan jouw topic toe. Op het moment dat wij een monteur inplannen, doen wij dat altijd per de eerst beschikbare datum. De eerst beschikbare datum krijgen we automatisch als eerste naar voren. Eerder oplossen door eerder een monteur langs te laten komen, gaat helaas niet lukken.

Maak je toevallig ook gebruik van een KPN Mobiel abonnement? In het geval van bijvoorbeeld een storing, kunnen wij jou op een KPN Mobiel abonnement gratis 100GB aanbieden. Zo kun je in ieder geval nog online blijven. Ik lees het graag, als ik je daarmee verder kan helpen.
Excuses voor het ongemak en ik hoop dat je voor het thuiswerken tijdelijk een andere oplossing kunt vinden.


De monteur is vrijdag langs geweest en het internet werkt sindsdien weer. Ik heb in totaliteit 10,5 dag geen internet of tv gehad, wel heb ik een volledige maand moeten betalen. Ik ga ervanuit dat hier wel compensatie voor volgt? 


Vast, als u uw forumprofiel invult weet ik zeker dat @Shyrin_ dat voor u in orde gaat maken. Let op dat moderators er vaak enkele dagen over doen om te reageren.


Mooi om te lezen dat het internet weer werkt!
 

Vast, als u uw forumprofiel invult weet ik zeker dat @Shyrin_ dat voor u in orde gaat maken. 

Bij deze 😉!

Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met een volgende factuur @Dennis5555.