Skip to main content

Monteur zou langskomen maar is niet geweest en heeft door gegeven dat hij langs is geweest ik betaal voor iets wat ik niet krijg

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

@Zey Het zou iets meer duidelijker zijn als u aangaf waarvoor die monteur had moeten komen. Soms hoeft een monteur alleen maar in de wijkkast iets aan te passen om iets op te lossen, en hoeft dan niet meer fysiek in uw woning te zijn.


​​​​​Welkom op ons KPN Forum ​​@Zey! Uit je titel maak ik op dat je op dit moment helemaal geen internet hebt en dat de monteur niet is komen opdagen, klopt dit? Als je op dit moment zonder diensten zit of een storing hebt, kun je het beste even telefonisch contact opnemen. Ons nummer is 0800-0402 (gratis). Mocht dit niet aan de orde zijn, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je uitleggen wat er precies aan de hand is? Waarom zou de monteur langskomen? 

Vul alvast je gegevens in in je profiel zodat ik eventueel mee kan kijken! Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.Â