Skip to main content

Vandaag zou de abonnementsvorm van onze vaste aansluiting wijzigen, maar in plaats daarvan hebben we sinds vanmorgen helemaal niks meer. Volgens de KPN medewerker kan hij enkel voor morgen een monteur inplannen, maar moesten we wel akkoord gaan met eventuele bijkomende kosten. Ongelooflijk omgekeerde wereld, prutsers. Eerlijk gezegd was ik hier al bang voor. Heb je een KPN aansluiting en werkt deze goed, NOOIT de abonnementsvorm wijzigen! De kans dat dit fout gaat is bijna 100%. Ik hoop dat het snel opgelost wordt, maar ben bang dat dit een gebed zonder einde gaat worden.

Hoi @Smeinders . Welkom op het forum.

Wat een nare gang van zaken. Is het ondertussen opgelost?


Hoi @Erwin_ . Nee nog niet opgelost, maar 2 monteurs zijn over de vloer wel bekend wat het probleem is. Bij het wijzigen van het abonnement zijn we ook softwarematig gemigreerd naar een kast waar onze aansluiting niet zit. De oplossing is in gang gezet maar gaat dagen duren. Zoals ik al zei, heb je een werkende KPN aansluiting, wees blij met wat je hebt en wijzig niks, voor je het weet zit je in de Kafkaiaanse molen. We zijn wel gecompenseerd met elk een 200 GB internet bundel op de mobiel zodat we niet helemaal zonder zitten.


Wat een akelige situatie. Mocht die bundel opraken voordat alles is hersteld, laat het weten. Ik kan er dan een bundel bij doen.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!


Hoi @Erwin_ , ik weet inderdaad voldoende, het duurt al 2 weken en het gaat minstens tot 10 november duren (waarschijnlijk langer). Maar we hebben een noodpakket ontvangen en krijgen genoeg data om het ongemak te verzachten. Maar het blijft bijzonder....


Erg spijtig dat het allemaal zo lang moet duren. Mocht je tijdens deze periode tekort aan data hebben op de mobiele telefoon(s), laat het weten.