Skip to main content

Ook ik val onder deze storing volgens mij, en heb nog steeds geen internet. De oplostijd is telkens vanaf vrijdagmorgen met sprongen van 4 uur (automatisch) verzet naar 11.47 vanochtend, met alleen generieke info erbij.

 

@Wassley92 je zegt dat je modem gereset is. Wat bedoel je hier precies mee? Modem opnieuw opstarten door de stroom eraf te halen heb ik al meerdere keren geprobeerd. Heb jij iets anders gedaan? Alvast bedankt.

 

@Alex_P ik zou het waarderen als je bij mij ook e.e.a. na kan kijken. Ik heb het idee dat er verbinding te maken zou moeten zijn, als ik de andere reacties lees. Alvast bedankt!

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

@bveerman het modem is gereset als in hij is weer terug naar de instellingen zoals ik m uit de doos kreeg,dus eigen ssid naam was ook weer terug naar kpn****** met het originele wachtwoord ik had dit anders ingesteld en een gastnetwerk ingeschakeld!


Inmiddels maar eens de mijn KPN app geinstalleerd (had ik nog niet gedaan). Modem lijkt geen IP adres te krijgen.

 

Dit valt wellicht samen met de mail die ik kreeg over dat ik een nieuw IP adres zou krijgen. Maargoed, meer info heb ik niet dus vanaf hier ben ik aan het speculeren. Hopelijk kan Alex_P wat vinden...


@bveerman haal de stroom van je modem af en houdt deze 10 minuten van het net af,na 10min weer inschakelen en modem instellen naar wens!


Hallo @bveerman, ik zie dat er vandaag telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Morgen komt er bij jou een monteur om je weer van een werkende internetverbinding te voorzien. 


Hallo @bveerman, ik zie dat er vandaag telefonisch contact is geweest met de klantenservice. Morgen komt er bij jou een monteur om je weer van een werkende internetverbinding te voorzien. 

Dag Jeroen. Er staat inderdaad een monteur nu op de planning. Ik ben blij dat nu snel beweging in zit. Ik hoop ook dat de monteur ook echt wat kan doen. Van mijn kant uit gezien: ik kreeg vorige week een mail dat mijn IP adres gaat veranderen. Vervolgens is er onderhoud wat uitloopt in een storing van 4 dagen. En daarna kan KPN blijkbaar wel contact maken met het modem maar gaat er geen verkeer overheen. Zonder dat ik er nou heel veel van af weet denk ik niet dat nu opeens aan modem of bekabeling ligt, maar dat zal de monteur wel kunnen zien. 

 

Via de mijn KPN app kan ik mijn IP adres opvragen, maar dit lukt nu niet. Is dat gerelateerd? Krijgt mijn modem wel een (juist) IP adres?

 

Maar zoals gezegd, ik weet het ook niet, dus ik wacht mooi die monteur van straks af :-)

 

edit: oow, dat voelt wel als jinxen - de vraag op beantwoord zetten voordat de verbinding hersteld is ;-)


Gaat vast en zeker goed komen. Monteurs van KPN zijn echt magisch 😏😂


Gaat vast en zeker goed komen. Monteurs van KPN zijn echt magisch 😏😂

en inderdaad :-)


Gaat vast en zeker goed komen. Monteurs van KPN zijn echt magisch 😏😂

en inderdaad :-)

Goed om te lezen!