Skip to main content

Hoi, hier een vraag van een ex Ziggo klant. Toen ik mij met veel plezier aan liet sluiten door KPN, meende ik volledig afgesloten te zijn bij Ziggo. En dat werd door hen ook bevestigd. Om weer bij hen aangesloten te worden moest ik na bijna 16 jaar lidmaatschap een nieuwe klant worden. Ik wilde daar eerst over nadenken. En heb daarna besloten dat het tijd was voor de overstap naar KPN. Aangezien ik dacht volledig afgesloten te zijn door KPN, dacht ik dat dat zonder problemen kon. Echter had Ziggo daar andere ideeën bij. En had mij weer aangesloten zonder dat ik dat wist. Totdat de rekening kwam. Ik heb met Ziggo gebeld en heb mijn lidmaatschap bij hen volledig opgezegd en ben dus weer volledig afgesloten. Echter, nu ontving ik gisteren een nieuwe modem van KPN. En toen ik deze ging installeren had ik en heb ik tot op heden geen internet. Moet ik nu weer opnieuw bij KPN aangesloten worden? Of moet KPN ergens op een knopje drukken dat ik weer internet heb? Ik snap er niets van! Kan iemand mij helpen aub.

@Sas7 Bel de klantenservice 0800-0402.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken.Â