Skip to main content

Vandaag internet snelheid laten verhogen 100 naar 200mb 

om 08:00 bericht dat t geregeld was daarna geen internet tv en telefoon 

5 x gebeld nog niks veranderd nu komt maandag een monteur  

waarvoor ? Om te kijken of ik mag betalen als t aan ons ligt zeker ?
lekker geregeld Kpn 

 

Hoi @Gj58 . Welkom op het forum.

Wat een narigheid. Het feit dat mijn collega's een monteur aansturen betekent dat we er op afstand niet uit komen.

Heb je toevallig een mobiel nummer bij KPN? Want dan kan ik daar een gratis bundel opzetten om het weekend te overbruggen. 


Snap ik helemaal maar er is bij ons niet veranderd je zou zeggen een verkeerde aansluiting dus makkelijk te regelen maar dat duurt dan een hele dag met gezeur en dan zeggen ze word na het weekend voor er naar gekeken word 🙁

hebben ook een bundel gekregen 


@Gj58 soms wordt per ongeluk de verkeerde patch gebruikt in de wijkcentrale. Ik wil hiermee niet zeggen dat dat bij jou speelt maar dat zou het kunnen verklaren. 


Daarom snap ik ook niet dat t zo lang duurt als je smorgens meteen belt dat t niet werkt 

dat zou dan t eerst waar je naar kijkt zou ik zeggen maar bedankt 

mischien kan je ze meteen maandag naar de wijkkast  sturen glasvezelkabel (glas)brand ook niet 

 


Is dit uiteindelijk allemaal goed gekomen?


Ja verkeerde schakeling in de kast jammer dat dat niet meteen opgelost kan worden en 3 dagen moet duren. Moet toch sneller afgehandeld kunnen worden als KPN zijnde

 

bedankt ! 


Ja verkeerde schakeling in de kast jammer dat dat niet meteen opgelost kan worden en 3 dagen moet duren. Moet toch sneller afgehandeld kunnen worden als KPN zijnde

 

bedankt ! 

Ik had al zo'n vermoeden.  Ik zou ook willen dat het sneller kan maar de monteurs hebben agenda's.  Ze kunnen niet op twee plekken tegelijk zijn. :-(

Ben blij dat het weer werkt in ieder geval.