Skip to main content

Sinds gister geen internet meer nadat de stroom is uitgeweest. 

Alles gereset en alle stappen gevolgd. 

Met de klantenservice gebeld. 

Na 2 keer uitlezen moest ik een nieuwe experia box volgens de klantenservice.

Vandaag een nieuwe gehaald bij de kpnxl in amersfoort.

Aangesloten en werkt nog niet. Deze experia box (10) geeft aan dat mijn breedband niet werkt. 

Dus weer de klantenservice gebeld. Zonder succes.

Alles nogmaals gereset, maar dit was ook te vergeefs. Monteur kon over 2 dagen komen, maar dacht het eerst hier nog te proberen.

 

Enig idee hoe ik dit op kan lossen? Dacht zelf aan een nieuwe glaskast.

Maar hoopte op een snellere oplossing. 

 

Gr Dennis

Hoi @VanWolfswinkel, balen dat je sinds de stroomstoring zonder internet zit. Werkt jouw modem ook op een ander stopcontact niet? 

Zo niet, dan kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing raad ik je daarom aan telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? 


Kunt u wat foto's plaatsen van hoe het aangesloten zit?


Ben bang van niet. 

Net toch weer gebeld met de klantenservice.

Deze vertelde me dat ik tot 16 mei geen internet heb omdat er een wijziging was doorgevoerd.

Dus uiteindelijk na alles geprobeerd te hebben.

Heeft kpn mij gewoon van het internet geknikkerd omdat ik besloten heb bij kpn te blijven klantenieren. :(

Misschien toch geen goeie keus geweest


Ai, dat is wel lastig. Vul je forumprofiel even aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Dan ga ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.


Heb ik nu gedaan.

Ik ben zelf al wat aan het speuren en heb de wijziging al kunnen verplaatsen naar morgen.

Via mijnKpn.

 


Ah, kijk, dat scheelt! Ik heb even gekeken, maar ik kan het niet nog verder naar voren halen. Even morgen afwachten dus.


Ja. 

Dan zou alles weer normaal moeten zijn.

Hoop ik


Nieuwe dag, nieuwe kansen. 

 

Nope, nogsteeds niks, alles nogeens gereset en kabels etc. nagelopen. Noppes.

Nameting laten doen en de aansluiting komt wel bij ons binnen maar houdt dan op.

Ik wil een nieuwe xgs-pon, maar daar moest een monteur voor komen volgens de klantenservice. 

Die konden zsm komen, over 4 dagen wel te verstaan. 

Ik betwijfel dat en vraag me af of ik die niet gewoon op kan halen bij de kpn winkel in Veenendaal.

Iemand ervaring mee? 


Je kunt in de winkel geen nieuw glasvezelkastje halen. Dit moet door een monteur geïnstalleerd worden. Je moet dus inderdaad even wachten op de monteursafspraak. 🙁