Skip to main content

Vannacht is er een update uitgevoerd op mijn modem. 

Ik heb op dit moment nog geen internet en ik krijg een melding dat dat komt doordat mijn gegevens (nog) niet bekend zijn bij KPN. Dit omdat mijn bestelling van internet nog niet afgerond zou zijn of mijn internet opgezegd zou zijn. Dit is beide niet het geval. 

Ik heb de klantenservice gebeld en mijn modem is gereset, hierna veranderde niks en ben ik opnieuw met de klantenservice aan het bellen. ( en ja ook de stroom meerdere malen eraf gehaald ) 

Ik heb ongeveer 1,5 in de wacht gestaan, waarna de verbinding plotsklaps verbroken werd:weary: , want er zou een nieuw modem moeten komen en geregeld moeten worden dat ik deze op kan halen in een winkel in de buurt, omdat een nieuw modem anders zaterdag geleverd kan worden en ik dus een paar dagen zonder internet zit.

Ik vermoed zoals ik ook op het forum gelezen heb dat dit komt doordat ik een oude Telfort klant ben en mijn gegevens administratief nog niet in orde zijn gemaakt. 

Aangezien dit probleem al langer bekend is bij KPN zou ik het fijn vinden als dit probleem zo snel mogelijk opgelost word en ik gewoon weer gebruik kan maken van het internet waar ik voor betaal.

Beste @RozanK, welkom! Het word mij uit jouw bericht nu niet helemaal duidelijk of er nu wel of niet een nieuw modem onderweg is? Als jij een oud-Telfort klant bent en je hebt nu ineens geen diensten meer, dan is dat 10 van de 10 keer de oplossing. Daar kan ik dan ook weinig aan veranderen, ben ik bang. Natuurlijk kijk ik wel graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En neem jij ook mobiele diensten bij ons af? In dat geval kunnen we je voorzien van een gratis weekbundel, zodat je in ieder geval extra mobiel internet hebt. Zet je 06-nummer dan ook even in je profiel.


Beste Marcia, 

Bedankt voor je bericht, ik heb inmiddels terug gebeld naar de klantenservice deze hebben mij snel doorgezet naar de afdeling die hierover gaat . het probleem is zonder nieuw modem nou opgelost. :thumbsup_tone1:

 


Hey @RozanK!

Wat goed om te lezen dat het weer werkt. :blush:  Dank voor je terugkoppeling en een fijne dag verder gewenst!