Skip to main content

Hallo, 

Ik heb mijn internet snelheid verhoogd van 100mb naar 1gig en nu heb ik geen internet of tv meer.

Ik heb alle online hulpmiddelen geprobeerd maar niks werkt.

Het is wel fijn dat dit net voor het weekeind gebeurt ik zie het alweer helemaal gebeuren dat ik nu het hele weekeind zonder tv of internet zit.

Dit moet geregeld worden. 

Hi @Pascal snel! Een storing komt nooit goed uit helaas. 🙁 

In dit geval wil ik je vragen eerst 0800-0402 te bellen. Dat is altijd de beste eerste stap als je zonder diensten zit. Wil je hier laten weten of dat gelukt is?

Als dat niet zo is, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan gaan we vanuit het forum voor je aan de slag. 


Hallo, 

Inmiddels gebeld (rond 13:00 uur) en de handelingen uitgevoerd, geen verbetering.

Volgens de gene aan de lijn zouden er meer checks uitgevoerd worden en daarna zou ik terug gebeld worden.

Dat is nog steeds niet gebeurd. 

Het lampje op het glasvezel kastje dat verbinding aangeeft is nog steeds uit dus er is ook nog geen verandering. 

 


Ik heb wel internet maar diverse pagina's kunnen niet geladen worden omdat het “te lang duurt” Zo ook mijn TV gids is niet te laden omdat het “te lang duurt”  hele verbetering dat giga maar ik zie het nut er nog niet van in. 

Giga slecht dus vooralsnog.


Nergens heb ik gelezen dat ik mijn modem opnieuw zou moeten opstarten om de GIGA snelheid te kunnen gebruiken. Heb het toch maar eens geprobeerd en internet werkt in ieder geval weer als voorheen. Kan de sites die ik voorheen gebruikte wederom gebruiken wat me voor de herstart niet lukte.


Gelukkig werkt deze simpele oplossing voor jou 😊 hier is het een iets complexer probleem bren ik bang voor. Ik heb alles al meerdere keren ge reset. 


Inmiddels weer telefonisch contact gehad omdat er niet terug gebeld wordt. Nu blijkt dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat ze terug bellen.

Goed begin voor een nieuw abonnement a bijna 80 euro per maand, dacht toch dat je voor dat geld wel iets kon verwachten maar blijkbaar is 80 euro dus echt niets meer waard.

Hier wordt inmiddels ook niet meer gereageerd dus das ook top. 


@Pascal snel via het forum is de werkwijze anders. Het kan hier inderdaad even duren voordat er gereageerd wordt. Vandaar ook mijn advies om in de eerste instantie 0800-0402 te bellen. Als je geen diensten hebt is dat altijd sneller.

Verder begrijp ik dus dat er een ticket open staat en er voor je aan gewerkt wordt. In dat geval kan ik nu weinig anders doen dan hetzelfde advies te geven als de klantenservice. Als het ticket open staat moet ik je vragen te wachten tot ze contact met je opnemen.


Inmiddels is het probleem verholpen. In de buurt verzamel kast was de verkeerde kabel over geprikt 🤦‍♂️ vrijdag middag haast klusje denk ofzo. Maandag middag monteur langs geweest die het probleem heeft verholpen. Zeer vriendelijke monteur die wist waar hij het over had en daarom het probleem snel kunnen verhelpen. Nu zeer tevreden. Maar dit is wel een erg slordig foutje hoor!!


@Pascal snel Dat ben ik wel met je eens. Blij te horen dat je in ieder geval vlot een oplossing had. Ik zal het topic voor je sluiten.