Skip to main content

Ik ben vorige week verhuisd en heb via kpn een glasvezelabonnement aangesloten. Het glasvezel ligt al tot aan de voordeur maar moet nog worden doorgetrokken tot de meterkast. Ik hoopte eerst dat deze laatste stap snel geregeld zou worden aangezien de aansluitdatum op 6 december stond, maar deze staat inmiddels op 27 december en ik heb nog niks gehoord van de monteur van kpnnetwerk.

Ik begrijp nu dat dit langer kan duren dan ik had verwacht dus ik vroeg me af of het mogelijk is dat ik ondertussen gebruik maak van dsl tot het glasvezel is aangesloten aangezien ik nu een maand (of meer?) helemaal geen internet heb (overigens ook nog geen modem).

Nog als toevoeging: Omdat overal aangegeven wordt dat glasvezel wel beschikbaar is op mijn adres kan ik ook geen koper internet abonnementen bestellen, dit is waarom ik in de eerste instantie dacht dat glasvezel direct aangesloten zou kunnen worden.

 

Met vriendelijke groet,

Daan

Hallo @DaanHW, welkom op het forum! 
Ik hoop dat de verhuizing goed is gegaan en je je al helemaal thuis voelt. Wel onhandig dat de aanleg van glasvezel nog niet is afgerond. Soms is het mogelijk om de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen op koper, maar hiervoor kan je het beste telefonisch contact opnemen. Al begrijp ik wel uit je bericht dat de verwachte datum voor deze maand staat. Annuleren heeft ook weer invloed op een eventuele keuze bij de welkomstactie die nu waarschijnlijk is veranderd, dus als de datum binnenkort is, dan kan het toch beter zijn om dit af te wachten.Â