Skip to main content

Na mijn verhuizing heb ik geen internet. 
glasvezelkastje aangesloten, maar pon lamp blijft knipperen. Ook modem aangesloten, alleen WiFi maar geen internet. 
Ik had al wel een sms gekregen dat de verbinding op mijn nieuwe adres gereed was en dat ik alles kon aansluiten. 

Op het oude adres werkte het nog wel. 
 

Hi @BlitsXpress! In de systemen staat de verhuizing al als afgerond. Toch meet ik inderdaad dat er geen verbinding is.

Probeer eerst het FTU (glasvezelpunt) 2 minuten stroomloos te laten en daarna weer aan te sluiten. Het is belangrijk dat je daarbij de stroom er minimaal 120 seconden af laat.

Als je daarna nog geen diensten hebt kan je het best 0800-0402 bellen. Dan kan een collega nog een keer kijken en eventueel een monteur aansturen. 

Wel zou je ook nog hier een foto van het aansluitpunt kunnen plaatsen. Wellicht dat daarop iets te zien valt waarmee we kunnen helpen.


Stroomloos is al meerdere keren geprobeerd. 
De vorige bewoners hadden ook KPN. 
klantenservice op zaterdagavond??


Yes, onze klantenservice is voor storingen en problemen waardoor je zonder diensten zit, 24 uur per dag bereikbaar! Ik wil je dus adviseren om ze nu te bellen, zodat ze samen met jou kunnen kijken hoe dit het snelst opgelost kan worden 🙂


Ik heb zojuist gebeld, maar krijg de na het volgen van het menu, de mededeling dat ze bereikbaar zijn maandag tm vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00. 
dus geen 24 uur😢

heb dus minimaal 2 dagen geen internet. 


Hi @BlitsXpress, ik vond het heel vreemd dat je dit te horen kreeg, maar heb inmiddels vernomen dat het vanmorgen wél gelukt is en dat er morgenmiddag een monteur langs komt om dit op te lossen!


Vandaag wordt het als het goed is opgelost. 


Vandaag is het probleem opgelost. 
Het blijkt dat de FTU (glasvezelkastje) gekoppeld is aan een postcode. 
Deze stond nog op het oude adres. 
Dit terwijl de verhuizing goed was afgerond. 
Alles werkt weer, alleen iets later. 


Ah, dan ging er toch echt iets niet helemaal goed dus, top dat het alsnog op is gelost nu!

Veel geluk gewenst in de nieuwe woning 😊


Bedankt. 
alleen nu nog de superwifi punten weer koppelen. 
Modem was waarschijnlijk gereset, daarom stonden de punten er niet meer in. 
alleen het koppelen lukt niet. 
De app ziet ze niet, ook niet na fabrieksreset en enkele uren met kabel aangesloten. 


Hmm, balen dat ze ontkoppeld zijn 🙁

 Lukt het ook niet als je de stappen van de installatiehulp voor Superwifi punten volgt?


Het is inmiddels gelukt door ook het modem nogmaals te resetten. 
 


Ah ok, top dat het is gelukt en dat je nu weer goede wifi zult hebben 😊 Bedankt dat je het no even laat weten!