Skip to main content

Ik heb sinds 5 dagen glasvezel en gisteren hielt dat er opeens mee op. Ik heb een rood lapje (alarm) op de NT glasvezelkast. Ik heb alle online service stappen doorlopen maar het probleem zit duidelijk tussen de NT kast en de wijkcentrale. Ik heb geen zin om een betaalde service monteur te laten komen voor iets wat ik niet veroorzaakt heb. Ze zijn momenteel nog bezig met aansluitingen in de wijk en mogelijk hebben ze mijn aansluiting beschadigd. 

Moet ik nu toch een monteur inschakelen of is er ook een helpdesk nummer?

Hallo @vlaanv, goed dat je contact met ons opneemt.

Een rood lampje op het glasvezelkastje is vaak geen goed teken. Ik denk daarom dat je het beste even telefonisch contact met ons kunt opnemen.

Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing kan ik je daarom aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten via onze servicepagina.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb niets meer van je vernomen, @vlaanv. Ik vertrouw erop dat je op een andere manier een oplossing hebt gevonden.  


Ik heb i.d.d. gebeld en KPN monteur is geweest en kastje is vervangen maar dat was niet de oplossing. Er is niet iets goed bij de wijkkast echter heeft KPN daar geen toegang toe. Het is nu wachten op de 3rd partij.


Jammer dat er nog geen oplossing gevonden is. Maar wel fijn dat de benodigde stappen genomen zijn. Hopelijk heb je snel weer internet.