Skip to main content

Goeden avond,

 

Ik heb een probleem met de box12

Sins vandaag geen internet meer dus eerst alle stappen uitgevoert.

1.glasvezel modem stekker er uit 30sec ernaa er weer in 5min wachten geen effect

2. Box 12 stekker er uit 30s erna er weer in 5min wachten geen effect

3. box 12 geresset 10 min wachten geen effect.

 

Vervolgens geprobeerd in te loggen met de computer(win10) (bekabeld) in de kpnbox12 dit wil dus ook niet (deze pagina is niet bereikbaar)

Wifi is trouwens ook raar aan het doen die gaf eerst aan geen geldig ip adres maar nu is zelfs het wachtwoord onjuist (na resset uiterraard wel het orginele wachtwoord gebruikt)

Ik weet het niet meer wie kan mij helpen

 

Bij voorbaad dank,

Hi Jos, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je op dit moment helemaal geen werkende diensten meer hebt? Heb je ook geprobeerd om de box te resetten door het resetknopje met een tandenstoker 10 seconden ingedrukt te houden? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Klopt had op dat moment totaal geen werkende diensten meer.

En om antwoord te geven op de reset knop

Jazeker heb dit gedaan had ook geen resultaat

 

 

 


Moet nu vermelden dat alles het weer doet.

Had contact met de klanten service en tijdens dat gesprek zou ik een kabel rechtstreeks verbinden met een computer naar de kpnbox12. 

Een lange kabel lag hier achter de bank en toen zag ik t probleem al daar achter de bank zitten 2lan poorten in de muur(ooit stond de tv daar) en die lange utp kabel was in bijde poorten gedrukt 😔 leuk hoor kleine kinderen. 

Trek ze er uit en tijdens het gesprek met de medewerker van kpn gaat alles het weer doen. Durfde niet te zeggen waar t aan lag. 😅

 

Maar bij deze bedankt voor t geduld medewerkers van kpn 

 

Groeten een Papa met jonge kids


Haha, zo gaan die dingen soms. Fijn om te lezen dat alles nu goed werkt in ieder geval. :smile: