Skip to main content

Ik krijg geen internet op mijn nieuwe modem en op tv kastje foutcode 307

Hoi @Carlito Glazenwasserij ,

Welk modem heb je?En heb je glas of koper?


Hi @Carlito Glazenwasserij, welkom hier.

Wat naar dit, ik denk graag mee. 

Heeft dit in het verleden wel gewerkt? Rechtstreeks een laptop/computer met een netwerkkabel op de modem aasluiten werkt ook niet? 

En om je nog meer aan het werk te zetten: heb je ook een reset(stap 2) van de modem uitgevoerd? 

We horen graag van je. 


Die nieuwe box 12 

wij hebben geen glasvezel 


De oude modem deed het wel maar 

ik ben van particuliere abonnement naar zakelijke gegaan 


Die nieuwe box 12 

wij hebben geen glasvezel 

Ok,

Heb je het glasvezelkastje al eens 2min stroomloos gehad?

WIl je verder de dingen van @Alex_P beantwoorden/uitvoeren?


De oude modem deed het wel maar 

ik ben van particuliere abonnement naar zakelijke gegaan 

De box 12 werkt naar mijn weten niet op KPN EEN MKB.

Heb je het oude modem nog?Welke is dat?


De oude modem deed het wel maar 

ik ben van particuliere abonnement naar zakelijke gegaan 

De box 12 werkt naar mijn weten niet op KPN EEN MKB.

Heb je het oude modem nog?Welke is dat?

Dit klopt als het om een KPN één lijn gaat idd maar het kan goed een Klein zakelijk zijn wat ook een zakelijk abonnement is maar wel op CM basis en en dus werkt hier de Box12 Prima op.

Je hebt geen glasvezel, Wellicht is het handig om vast je profiel aan te vullen zover nodig Profiel Instellingen Dat zodra er een moderator hier langs komt deze een controlle kan doen..


Het is een klein zakelijk hulsel 

de oude modem is experia box v10a 


Er komt gewoon geen internet verbinding binnen denk ik het lampje blijft ook knipperen er zou afgelopen donderdag een monteur langs komen die moet nu nog komen want hij is nooit opkomen dagen helaas en nu moet ik 11 dagen wachten tot er weer een kan langs komen hoop dat deze wel opkomt dagen 


Het is een klein zakelijk hulsel 

de oude modem is experia box v10a 

Ik weet niet of het lukt maar probeer dit eens:

Sluit de v10A aan en druk WPS(zijkant)+reset 10seconden in.

Ik durf niet te zeggen of het lukt maar het is het proberen waard.


Toen de oude modem er in nog zat hadden we ook geen internet meer en de monteur nooit is langs geweest heb ik zelf maar de nieuwe modem aangesloten omdat ik niet 11 dagen zonder internet en tv wil zitten  


Toen de oude modem er in nog zat hadden we ook geen internet meer en de monteur nooit is langs geweest heb ik zelf maar de nieuwe modem aangesloten omdat ik niet 11 dagen zonder internet en tv wil zitten  

OK,
Je hebt het oude modem dus nog wel?

Het is een klein zakelijk hulsel 

de oude modem is experia box v10a 

Ik weet niet of het lukt maar probeer dit eens:

Sluit de v10A aan en druk WPS(zijkant)+reset 10seconden in.

Ik durf niet te zeggen of het lukt maar het is het proberen waard.

Probeer dit dan eens met het oude modem(v10A).

 


Bedankt voor het toevoegen van je gegevens, @Carlito Glazenwasserij
 

De oude modem deed het wel maar 

ik ben van particuliere abonnement naar zakelijke gegaan 

Ik zie inderdaad een contractovername van een particulier naar een zakelijk abonnement op hetzelfde adres en hierbij is er op 06 december een opzegging verwerkt van het particuliere abonnement (zie ook jouw ontvangen bevestiging per e-mail) en een nieuw Kleinzakelijk abonnement aangevraagd. Door de opzegging is het internetsignaal nu stopgezet en is het afwachten totdat je nieuwe bestelling opgeleverd wordt. 
Er staat nu een installatie-afspraak met een monteur op de 18e: wat mijn collega al telefonisch heeft aangegeven, is het helaas niet mogelijk om deze afspraak naar voren te halen, dus is het echt afwachten tot en met 18 januari.


De box 12 werkt naar mijn weten niet op KPN EEN MKB.

Trouwens, bij KPN EEN MKB leveren ze ook een KPN Box 12:

 

 


De box 12 werkt naar mijn weten niet op KPN EEN MKB.

Trouwens, bij KPN EEN MKB leveren ze ook een KPN Box 12:

 

 

Wat apart..

er is toch maar een firmware versie voor de box 12?De lijn voor KPN EEN MKB werkt namelijk anders dan die van KPN thuis,Lijkt me dat er dan ook meerdere soorten firmware zouden moeten zijn.


Mooie vraag voor op het forum van KPN Zakelijk @martijn197108 :wink: 

Ontopic:
Let even op onze gebruikersvoorwaarden @Carlito Glazenwasserij en dan het kopje “Privéberichten”. Mijn reactie op jouw privébericht: als het een kwestie was van een “druk op de knop doen en het internet is weer aan”, dan hadden we uiteraard met alle plezier allang op de knop geramd!
 


Hallo @martijn197108 , de KPN Box 12 voor zakelijk heeft heel andere firmware dan voor consumenten. De zakelijke box heeft ook meer mogelijkheden, echter geen vaste telefonie. Op de webshop zakelijk kun je de nieuwste handleiding downloaden, versie december 2021 waren ok de laatste firmwareversie staat.

CC: @Shyrin_