Skip to main content

Beste meneer/mevrouw, 

Onze router de Experia box V8 werkt niet goed. We hebben TV-ontvangers aangesloten op poort 1 en 3 en deze werken naar wens en de lampjes op de Experiabox branden Groen.

Nu wil ik een bekabelde verbinding tot stand brengen voor mijn PC en gebruik daarvoor poort 2. Echter hierop heb ik geen internetsignaal. Nogmaals een verbinding tot stand proberen te brengen op poort 4 en ook hier heb ik geen internetsignaal. Volgende acties uitgevoerd:

  • RESET Experiabox V8   = geen verbetering
  • Bekabelde verbinding voor PC tot stand gebracht op poort 1 en 3  = Internet werkt goed.

Volgens mij is de conclusie dat poort 2 en 4 geen internetsignaal doorgeven.

Wat is hieraan te doen?

Bel de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Dan heb je snel een andere.


Hoi @Paulus68, welkom. Dit lijkt me een kloppende conclusie. Ik zie dat je jouw forumprofiel al hebt ingevuld, waarvoor dank. Daarmee zie ik dat je net gebeld hebt. De medewerker heeft je een switch toegestuurd. Dat is een manier, maar het lijkt mij verstandiger om de Experia Box zelf te wisselen. Dus dat heb ik bij dezen in het systeem gezet. Een nieuwe Experia Box wordt morgen afgeleverd bij het servicepunt in de Hema aan de Marktstraat in jouw woonplaats. Daar kun je dan de V8 inleveren en de nieuwe ophalen. Je krijgt een sms met meer informatie, en morgen nog een als de nieuwe Box daar is afgeleverd.


Probleem opgelost.

 

Groeten Paul