Skip to main content

Geen internet op tv 1e verdieping!

Tja... dan zult u een kabeltje moeten leggen...


Geen internet op tv 1e verdieping!

Hallo @rfflangen lukt het ook niet om via wifi op je tv-toestel met het modem te verbinden? 


Ik heb mijn tv's op 3 etages, op de 1e heb ik contact met browser/internet, alleen niet op de 2e etage niet met de tv!

 

Admin: 2e topic ook hier samengevoegd
 


Hallo @rfflangen ,

Daar zijn diverse oplossingen voor: 

  1. Je kunt een kabel trekken van het modem naar de tweede verdieping.
  2. Je kunt een internetsignaalversterker plaatsen, bv SuperWifi.
  3. Je gaat boven TV kijken via Digitenne. Een ontvanger van Digitenne kost jou net zoveel als een KPN-TV-ontvanger: vijf euro per maand. Je kunt de omruil regelen via MijnKPN of via 0800-0402.

Hi @rfflangen, ik denk graag mee. 

Gaat het hier om internet op de televisie zelf of werkt de tv-ontvanger van KPN niet? En gaat het hier om WiFi of met een kabel aangesloten? 

 


Het gaat om internet op de televisie en is met een kabel aangesloten. Eerlijk gezegd heb ik hier verder geen verstand van!


Eigenlijk zou hier een monteur voor laten komen! Heeft het een tijdje altijd gedaan.


Het gaat om internet op de televisie en is met een kabel aangesloten. Eerlijk gezegd heb ik hier verder geen verstand van!

Hallo @rfflangen is de andere kant van de netwerkkabel rechtstreeks op de modem aangesloten, of anderszins?

Haal anders aan beide zijden het stekkertje even los en druk het weer stevig aan tot je klik hoort.

Heb je nu wel internet?

Â