Skip to main content

Goedendag,

Nieuwe klant afgelopen maandagmiddag glasvezelkastje aangesloten op FTU kastje door monteur,en ja toen begon het rood lampje ging branden en bleef branden na onderzoek in de kpn centrale en FTU kastje van binnen nagekeken en toen hield het voor de monteur op,maar helaas geen internet,vanmorgen gebeld met 0800-0402 die heeft onze aansluiting op afstand gemeten en hij kreeg wel data binnen van onze aansluiting,maar helaas het glasvezelkastje weer 2 minuten van de stroom gehaald maar rood lampje blijft branden,op deze manier krijg ik hier nooit en te nimmer internet.

Hoe gaat dit nu verder ik weet het niet meer.

 

 


@jvanenteren Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het installeren van je glasvezel niet vlekkeloos gaat. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Goedendag Rutger,

Heb net het profiel ingevuld.

Alvast bedankt voor de reactie 


@jvanenteren Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie een notitie van de monteur. 

Deze geeft aan dat er een bericht is gestuurd naar KPN Netwerk, omdat er iets tussen de wijkcentrale en de woning niet gaat zoals het zou moeten.

Het is nu wachten op terugkoppeling van KPN Netwerk. 

Klopt het dat er nog geen mobiel nummer van KPN is. Dat dit in december over gaat naar ons? 


Ja dat klopt Rutger vanaf 16 december.

Alvast bedankt voor jouw info inzet en reactie.

Dus wachten we dit maar even af van KPN Netwerk.

Fijne dag Rutger.


Goedendag Rutger,

Op 15 november komt er s,morgens een monteur van KPN Netwerk,hoop dat het dan word opgelost,waar ik met vertrouwen wel van uit ga.

Gr Jaco 


Opgelost zeer vriendelijke  monteur KPN Netwerk,

binnen 10 minuten was het klaar,het zat in het FTU kastje.

Topic kan gesloten worden.

Â