Skip to main content

Sinds thuiskomst vanavond doet het internet en digitale tv het niet meer. Op het modem (Experiabox v9) brand het lampje bij ‘internet’ rood. Handmatig resetten van het modem helpt niet, ook daarna weer een rood lampje. Hoe dit op te lossen? 

Gaat het om een koper of glasvezelverbinding?


Hoi @JaccoK, een rood lampje is niet goed. 

Mocht je een glasvezelverbinding hebben kun je eerst nog even proberen het glasvezelkastje stroomloos te maken voor 2 minuten. Lost dat het op? 

Anders is het het snelste is om even te bellen met 0800-0402. Dan heb je meteen contact met mijn collega en kan er meteen actie ondernomen worden. 

Heb je liever via deze weg contact, dan mag dat natuurlijk ook. Hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


@Bart_Z Ik vermoed aan de berichten ook op Twitter te zien, dat er (weer/nog steeds) storing is. 


Klopt helaas, @Anneke-Anna: we hebben momenteel een storing met KPN iTV. Het internet zou wel gewoon moeten werken… Als dat nog steeds niet werkt, na het resetten van het glasvezelkastje, dan is er toch wat anders aan de hand.

Hou je ons op de hoogte @JaccoK?


Ik heb glasvezelinternet. Ik heb al iemand van de klantenservice aan de lijn gehad. Heb het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom afgehaald, maar ook dat hielp niet. Heb nog steeds geen signaal op m’n glasvezel (lampje bij ‘glas’ brand niet). 
Morgenmiddag komt er een monteur om het te checken en door te meten, hopelijk dat het dan verholpen is. 


Top, we horen graag of de monteur het allemaal weer goed werken heeft gekregen!


Is het gelukt @JaccoK ?