Skip to main content


Ik heb sinds 22-04-2022 geen internet. 
Ik heb meerdere keren KPN gebeld en er wordt aangegeven dat er geen storing is. De modem heb ik al herstart maar dat lost het probleem niet op. Ik krijg bovenstaande melding als ik probeer te verbinden met het netwerk.

Graag hoor ik, hoe het probleem opgelost kan worden. 

 

@TNP Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je geen internet hebt, goed dat je zelf al een aantal stappen hebt gezet. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen wat er aan de hand is. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Hoi Rutger,

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld.


Hi @TNP! Ik heb voor je gekeken en zoals het nu lijkt is de verbinding weer actief. Wel zie ik in de afgelopen dagen dat de verbinding veel is weggevallen. Heb je op dit moment weer verbinding of is die nog steeds weg?

Als je geen verbinding hebt maak dan eerst je FTU 2 minuten stroomloos. Als dat alleen niet helpt reset dan voor de zekerheid nog een keer je modem

Als je daarna nog steeds geen internet hebt laat het dan hier weten. Laat ook even weten hoe de lampjes op het FTU branden. Dan is het waarschijnlijk nodig een monteur voor je in te plannen. Kan ik daarvoor het eerstvolgende beschikbare tijdstip kiezen? Of zijn er momenten dat het niet uit komt?


Hoi,

Na bovenstaande stappen uitgevoerd te hebben doet mijn internet het nog steeds

niet. Zie foto voor de kleur van de lampjes.

Graag hoor ik wat de eerste beschikbare tijdstip is dat een monteur langs kan komen.

 

 

 


Hi @TNP! Ik zie dat er via de telefonische klantenservice ondertussen een monteur is ingepland. Super dat het via die weg gelukt is. Ik ga er vanuit dat je met de monteur straks ook gelijk de oplossing in huis hebt! 🙂