Skip to main content

Ik heb al sinds woensdag 26-10-2022 geen internet. Monteur is langs geweest en geconstateerd dat de glas vezel kapot is buiten mijn huis. Dinsdag 01-11-2022 komt er een andere monteur om de glas vezel te repareren. Er is donderdag 27-10-2022 mij een noodpakket belooft. Ik heb vrijdag 28-10-2022 vrij gevraagd om het noodpakket te ontvangen. Vrijdag 28-10-2022 is er geen noodpakket aangekomen en ik heb om 1730 uur gebeld met de klantenservice en toen is mij verteld dat het pakketje op de post zit en dat ik het zaterdag 29-10-2022 zou ontvangen. Zaterdag ook hele dag thuis gewacht om een pakketje die nooit is gekomen. Zaterdag weer gebeld met de klachten service over de status van het noodpakket en toen werd mij verteld dat er nooit een noodpakket is verstuurd en dat ze het zaterdag het noodpakket gaan versturen. Dus ik zit tot maandag 31-10-2022 zonder internet. Vandaag zondag 30-10-2022 ook weer gebeld over de status van het noodpakket maar niemand kan mij helpen en het is maar afwachten. Ik heb ook gemeld dat ik klacht wilt indienen tegen iedereen die mij ticket heeft behandeld maar dat kan volgens jullie klantenservice niet. Jullie medewerkers liegen tegen mij dat ze het pakket gaan versturen sinds donderdag 27-10-2022.

iemand moet kunnen helpen toch. Betaal wel 70 euro elke maand maar zit zonder internet sinds woensdag 26-10-2022. Meerdere keren gebeld met KPN en elke keer word een noodpakket belooft maar sinds donderdag word mij belooft dat het pakket verstuurd word. maar als ik elke terug bel met jullie klantenservice dan krijg ik tegenstrijdige informatie van jullie. Dus ik weet niet waarom jullie medewerkers tegen mij liegen .


Waarschijnlijk liegen die medewerkers niet. Er is een zeer beperkt aantal noodpakketten en helaas zijn veel mensen laks met terugsturen.  De medewerkers zien geen voorraad dat wordt pas gesignaleerd bij de afdeling die het moet verzenden. 


Hoi @Arshad . Hoe is dit afgelopen? Werken jouw diensten weer?


Heb nog steeds internet. De monteur heeft de afspraak naar volgende week dinsdag verplaats omdat er geen monteurs meer waren. Heb het noodpakket wel ontvangen, maar de digitenne ontvangt alleen maar kanaal 1,2 en 3. Maar ik heb wel de basis pakket tv. Gisteren gebeld met kpn helpdesk om het op te lossen maar ze willen mij niet helpen en heb een 1 uur de wacht gestaan om dat ze het moesten nazoeken.


Dat schiet niet echt op, @Arshad .  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Wat moet ik nog aanvullen aan mijn profiel?


Jullie zijn letterlijk echt niks waard. Als ik me abonnement wil stoppen moet ik de volgende 8 maanden afkopen. Want ik ben net 3 maanden bij KPN. Ziggo kan morgen alles afleveren. Maar moet wachten tot 8-11-2022 en hopen dat jullie wat doen. En anders kan ik weer een week wachten.


Wat moet ik nog aanvullen aan mijn profiel?

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Erhm.  eigenlijk alles want er staat nog niks. Maar postcode, huisnummer, contractnaam ben ik al heel erg mee geholpen. 


heb alles aangevuld


Ik wil ook een klacht indienen tegen iedereen die mij ticket heeft behandeld. Ik probeer het te doen via jullie klanten service maar dat vertrouw ik niet meer.


Waarschijnlijk liegen die medewerkers niet. Er is een zeer beperkt aantal noodpakketten en helaas zijn veel mensen laks met terugsturen.  De medewerkers zien geen voorraad dat wordt pas gesignaleerd bij de afdeling die het moet verzenden. 

 

dit word door joep1965 gezegd. Ik weet niet wat jij liegen noemt maar als jullie klanten service tegen mij zeggen dat een pakket is verstuurd en neem contact op met postnl en hun zeggen tegen mij dat er nooit een pakket is aangemeld namens mij naam dan liegt iemand tegen mij,