Skip to main content
Antwoord

Geen internet sinds 3 dagen

  • February 16, 2023
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Wifi lampjes staan op groen, apparaten herkennen het netwerk, maar helaas… geen internet. Voorheen werkte mijn internet prima, snel genoeg voor mij. Nu werkt het op al mijn apparaten niet. Ik zit vast in de loop van de WiFimanager en alle geautomatiseerde ‘hulp’.. iemand tips?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Lexie834 en welkom op het forum! 

Helemaal geen internet is niet de bedoeling. Je kunt hier het beste met ons over bellen via 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je een storing hebt en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Dat schakelt het snelste! 

Kijk ook op onze storingspagina of er niet toevallig een storing is. Zo niet, dan vind je daar stappen over hoe je dit (hopelijk) zelf op kunt lossen. 

Mocht dat allemaal niet lukken, laat het hier dan gerust weten! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 16, 2023

Is het alleen de WiFi of werkt de bekabelde pc of laptop wel? Of de tv ontvanger?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2023

Ik heb geen tv, en ook geen bekabelde pc/internet. Dus durf het niet te zeggen! Alleen 4G van mijn telefoons werkt. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2023

Hi @Lexie834 en welkom op het forum! 

Helemaal geen internet is niet de bedoeling. Je kunt hier het beste met ons over bellen via 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je een storing hebt en dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Dat schakelt het snelste! 

Kijk ook op onze storingspagina of er niet toevallig een storing is. Zo niet, dan vind je daar stappen over hoe je dit (hopelijk) zelf op kunt lossen. 

Mocht dat allemaal niet lukken, laat het hier dan gerust weten!