Skip to main content

Heb geen internet, telefoon en tv. Glasvezel lampje brand niet. Monteur zou vandaag tussen 15:00 en 17:00 langskomen  om het op te lossen maar is niet geweest. 

Dat is ontzettend vervelend. Een KPN moderator zal hier achteraan gaan, maar heeft hiervoor wel je gegevens nodig uiteraard. Zou je die in je profiel (alleen daar) willen invullen?


Hey @RoLin, welkom op het KPN forum. Ai, dat is heel vervelend zeg. Vooral zo tegen het weekend zou het fijn zijn dat er actie wordt ondernomen. Heb je Peter zijn post nog gelezen? Om je te helpen heb ik je gegevens nodig. Zou je die in je persoonlijke profiel willen invullen? Dat is alleen voor mij en mijn collega's zichtbaar. 

We horen graag van je :) 


Welke gegevens zijn noodzakelijk voor jullie om te weten. 
 

Ik denk dat er gewoon een monteur moet komen want het glasvezellampje brand niet. Er komt geen signaal binnen want de modem enzo doet t wel. 


Naam (contractant), postcode, huisnr en klantnummer.  Zet het in je profiel (alleen daar), dan kan alleen KPN het zien.


Klikken op de groene link in de reactie van @PeterG Dan krijg je een formuliertje waar je je persoonlijke gegevens in kan vullen. Zoal naam, adres, abonementsnummer enzovoort. 


Goedemorgen @RoLin, inmiddels is bekend dat er iets mis is in de centrale, waardoor ruim 100 aansluitingen in Wolvega niet werken op het moment. Hoe lang het nog gaat duren voordat deze storing opgelost is, durf ik niet te zeggen aangezien nog niet duidelijk is wat er precies aan de hand is, of wat er moet gebeuren om alles weer aan de praat te krijgen. De storingsdienst is in ieder geval druk bezig om dit probleem op te lossen, zodat jij en de andere getroffen klanten zo snel mogelijk weer een signaal binnen gaan krijgen!


Ah, defecte netwerkkaart i.d. centrale. Vervelend. Ben ik (en ook zo’n 100 anderen anderen vermeldde Allart toen) ook, jaar of 2 geleden, slachtoffer van geweest. Duurde toen dag of 5 (ruim) voordat het weer werkte. Die kaarten schijnen “ergens” vandaan te moeten komen. Maar hier DSL.

Godzijdank heb ik nu een smartphone (sinds 21 april). Die ik voor de laptop als “mobiele hotspot”  kan gebruiken (uiteraard dan geen onbeperkt gebruik als via wifi thuis).
En de Digitenne uit de slaapkamer zou dan ff naar de woonkamer gaan natuurlijk.