Skip to main content

Ik zit al sinds maandag 8 Jan 2021 om 00:10 uur zonder internet, tv en bellen.

 

vannacht geen superbowl kunnen kijken, zonder tv signaal.

kind moet naar familie, omdat er thuis geen online school kan zonder internet.

Thuiswerken niet mogelijk voor mij, omdat er geen internet is, heb een verlofdag moeten opnemen.

Nu, maandag 8 Jan 2021 om 20:50 uur nog steeds geen internet en tv.

Heb de afgelopen weken door klachten al nieuwe tv decoder kast gekregen, nieuwe modem en netwerkkabel. Nog steeds vervallende internet en tv en nu dat al bijna 24 uur.

daar betaal ik dan €90,- per maand voor.

bel je kpn op, zeggen ze dat ik geduld moet hebben. Hoeveel geduld heeft een mens ...

 

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt

Is het gras dan echt groener … aan de andere kant ?

 

🙈


Heb je een glas- of koperverbinding en welk modem heb je precies, want vanaf 8 jan zonder diensten zitten is geen pretje natuurlijk.

Weet je ook de reden waarom je geduld moet hebben volgens de klantenservice

Vul in ieder geval je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer in op het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Hi @RaysKPN, wat rot dat je zonder verbinding zit. Zeker in deze tijd snap ik dat dat lastig is. Goed dat je een seintje geeft.

Ik ben ook wel benieuwd naar de vragen die jimny hierboven stelt. Wat heb je precies besproken met de klantenservice? En zet je je gegevens ook meteen in je forumprofiel? Dan kunnen we ze erbij pakken en met je mee kijken.


Heb je een glas- of koperverbinding en welk modem heb je precies, want vanaf 8 jan zonder diensten zitten is geen pretje natuurlijk.

Weet je ook de reden waarom je geduld moet hebben volgens de klantenservice

Vul in ieder geval je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer in op het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Hallo Jimmy, dankjewel voor je reactie.

het is vandaag dinsdag 9 Jan 2021 om 10:03 uur en nog steeds geen kpn diensten, geen internet, geen tv, geen bel signaal.

ik heb een koper verbinding, volgens mij was glasvezel bij mij niet mogelijk, gaf kpn in het verleden aan.

Ik heb deze maand, feb 2021, een nieuwe modem gekregen, de zwarte modem 12, zeg ik uit mijn hoofd. Vorige maand, Jan 2021, heb ik nieuwe tv kastje gekregen, ik weet niet uit mijn hoofd welke, daar moet ik nog op terugkomen. Dit allemaal omdat ik al weken wegvallende internet heb.

maar… het schijnt nu dus ergens aan het kpn domein te liggen, dat ik geen kpn diensten binnen krijg. Dit is ook wat je op een bandje te horen krijgt en ook wanneer je een persoon aan de telefoon krijgt.

Helaas heb ik geen details over de hardware, moet dat fysiek gaan bekijken, maar dat gaat nu even niet.

het is gewoon moedeloos om van te worden.

 


@RaysKPN bedankt voor het uiteenzetten van de problemen, heb je in je forum profiel de gevraagde gegevens al ingevuld, boven jou reactie  heeft  @Alexandra moderator van KPN er nogmaals om verzocht.

Wellicht kunnen ze je een noodpakket toesturen zodat je toch iets hebt om o.a. tv te kijken 


@RaysKPN bedankt voor het uiteenzetten van de problemen, heb je in je forum profiel de gevraagde gegevens al ingevuld, boven jou reactie  heeft  @Alexandra moderator van KPN er nogmaals om verzocht.

Yes , gedaan

 

🤞🏼


Bedankt voor het invullen van jouw gegevens, @RaysKPN. Onder andere de weersomstandigheden hebben het ons niet makkelijk gemaakt om deze storing snel op te lossen. Ik zie nu dat er een monteur onderweg is; hopelijk kan deze het probleem snel oplossen zodat je weer werkende diensten hebt. Je kunt updates krijgen over deze storing. Mocht je dit willen, dan kun je jouw mobiele nummer en/of e-mailadres invullen op onze storingspagina.


Bedankt voor het invullen van jouw gegevens, @RaysKPN. Onder andere de weersomstandigheden hebben het ons niet makkelijk gemaakt om deze storing snel op te lossen. Ik zie nu dat er een monteur onderweg is; hopelijk kan deze het probleem snel oplossen zodat je weer werkende diensten hebt. Je kunt updates krijgen over deze storing. Mocht je dit willen, dan kun je jouw mobiele nummer en/of e-mailadres invullen op onze storingspagina.

Dat zou wel heel prettig zijn, om weer gebruik te kunnen maken van de kpn diensten .

 

🤞🏼


Update dinsdag 9 feb 2021 om 14:06 uur.

ik krijg een melding dat internet en tv het weer moet doen.

 

Net tv aangedaan en internet test gedaan en alles werkt weer.

 

Ik ben wel weer blij, maar baal nog steeds van de ervaring.

 

afwachten hoelang dit goed blijft en toch even beetje rondkijken wat de concurrentie te bieden heeft.


@RaysKPN  Dat is heel goed nieuws en als je meer dan 1 maand zonder diensten hebt gezeten kun je ook nog compensatie krijgen ik schat in een volle maand abonnements geld en als ik van KPN was ook een bos bloemen @Shyrin_  @Alexandra  vanwege je engelen geduld


Fijn om te lezen dat alles weer werkt! 

@jimny Ik vermoed dat @RaysKPN de maanden door elkaar heeft gehaald. De storing is namelijk 8 februari begonnen en vandaag, 9 februari, opgelost. Dus niet in januari, zoals een paar keer is genoemd. Omdat het hier een dienstgenerieke storing betreft, kan @RaysKPN zelf online een vergoeding regelen.


@Denise_ ga er dan maar vanuit dat het vanaf 8 febr. in de storing is beland


@Denise_ ga er dan maar vanuit dat het vanaf 8 febr. in de storing is beland

Oeps 

 

Mijn fout, storing is op maandag 8 feb 2021 om 00:10 uur begonnen en opgelost op dinsdag 9 feb 2021 om 14:00 uur. Dit is de periode dat ik geen kpn diensten had.

 

bedankt voor het opletten, maar het voelde wel als een maand geen internet en tv.

 

😜

 

 


Kan gebeuren! :stuck_out_tongue_winking_eye:  Is het gelukt om de vergoeding online aan te vragen, @RaysKPN?