Skip to main content

Afgelopen week hebben we het oude Telfort abonnement via mijnKpn omgezet naar Hussel internet met tv en vast bellen.  Ook gekozen voor de 4k optie. Hiervoor 2 nieuwe ontvangers gekregen.  De ingangsdatum van het nieuwe abonnement is vandaag 11-01, maar sinds vandaag  is er helemaal geen verbinding meer:

  • TV geeft code 303
  • Vaste lijn geeft insprek toon (ook als je hier naar toe belt vanaf een mobiel meteen een “gesprek verbroken” toon)
  • Internet werkt niet

Experiabox 10a opnieuw opgestart, gereset met pinnetje achterkant en via servicetool fabrieksinstellingen geladen.   De Experiabox brandt wel groen.

Omdat de vaste lijn ook niet bereikbaar is vermoed ik dat er ergens een administratief probleem is.  Zouden jullie me kunnen helpen?

Hoi @kpn_gebuiker, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi thomas,

Bedankt voor de reactie. Ik heb postcode, huisnummer en klantnummer in het profiel gezet.


Bedankt voor je gegevens @kpn_gebuiker, het ziet er naar uit dat we er een monteur voor langs moeten sturen om er naar te kijken.
Ik heb deze alvast ingepland om hem te reserveren. Hij staat nu op morgenmiddag tussen 13:00 en 15:00. Komt jou dat ook uit? We kunnen hem eventueel verplaatsen naar later morgen of anders overmorgen/een andere dag deze week.


Morgen tussen 13:00 en 15:00 is prima.  Ben benieuwd wat het probleem veroorzaakt, maar daar komen we dan hopelijk morgen achter. 

Bedankt voor het regelen


In de afspraak bevestiging staat dat er gestart wordt tussen 13:00 en 15:00. Het is nu 16:00 en er is nog niemand langsgeweest. Komt de monteur nog langs vandaag?

 


@kpn_gebuiker, Goedemiddag! Ik zie de monteur er ineens niet meer in staan. Ik ben op zoek geweest maar kan nergens vinden hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb dit bij mijn collega's doorgegeven.
Ik heb daarnaast nog een nieuwe afspraak ingepland voor een storingsmonteur. (misschien heb ik het gisteren fout gedaan door een installatiemonteur te bestellen waarvoor mijn excuses).
Ik heb de monteur ingepland op het eerstvolgende moment morgen tussen 12:00 en 14:00. Ook heb ik een noodpakket aangevraagd want de kans is aanwezig dat er buitenshuis nog iets moet gebeuren en de monteur dit niet op kan lossen morgen.

Dit noodpakket bestaat uit een 4G modem en een digitenne ontvanger, zo zit je in ieder geval niet meer zonder straks. Mocht het niet nodig zijn kan hij gewoon weer retour natuurlijk.
Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402 omdat ik vanavond niet aanwezig ben.


Goedemiddag Thomas, erg vervelend dat het zo gelopen is. Ik heb er echt op gerekend en hier de hele middag voor vrij gehouden.

Ik vind het apart dat een afspraak zonder mededeling aan de klant zomaar geannuleerd wordt.  Nu moet ik zelf maar weer contact opnemen zonder dat we iets zijn opgeschoten.

Maar goed,  hier kan jij ook niets aan doen. Ik ben blij dat je zo meedenkt en  een oplossing zoekt.

Morgen tussen 12:00 en 14:00  zal ik aanwezig zijn.  Fijn dat er een noodpakket onderweg is. Ik hoop dat de monteur het morgen meteen kan oplossen.

 

 

 

 


Afgelopen week hebben we het oude Telfort abonnement via mijnKpn omgezet naar Hussel internet met tv en vast bellen.  Ook gekozen voor de 4k optie. Hiervoor 2 nieuwe ontvangers gekregen.  De ingangsdatum van het nieuwe abonnement is vandaag 11-01, maar sinds vandaag  is er helemaal geen verbinding meer:

  • TV geeft code 303
  • Vaste lijn geeft insprek toon (ook als je hier naar toe belt vanaf een mobiel meteen een “gesprek verbroken” toon)
  • Internet werkt niet

Experiabox 10a opnieuw opgestart, gereset met pinnetje achterkant en via servicetool fabrieksinstellingen geladen.   De Experiabox brandt wel groen.

Omdat de vaste lijn ook niet bereikbaar is vermoed ik dat er ergens een administratief probleem is.  Zouden jullie me kunnen helpen?

Hallo ik ben op 1 oktober overgezet van Telfort naar KPN ik had precies hetzelfde totaal geen internet signaal meer. Monteur heeft die zelfde dag de hardware vervangen voor een box12 en hoppa alles werken. Wel heel vreemd toch ???

 


Hoi @kpn_gebuiker, ik lees dat de monteur langsgeweest is, het glasvezelkastje heeft vervangen en dat alles nu weer werkt! Klopt dat?


Hoi Thomas, ja dat klopt. Het glasvezelkastje is vervangen. Dit was kennelijk nodig n.a.v. de wijziging van oud Telfort (hoewel, we waren al wel over naar KPN) naar het nieuwe Hussel internet. Goede en vriendelijke monteur trouwens.  Gelukkig is het noodpakket niet nodig geweest.

 

Bedankt voor je medewerking


Ah fijn. Gelukkig! 
Fijn dat het nu allemaal achter de rug is. Nogmaals sorry dat het zo lang heeft moeten duren!