Skip to main content

Beste Kpn waarom ligt mijn verbinding sinds gisteren rond 16.15 er helemaal uit!

 

Ik krijg geen signaal binnen,  modem geeft aan disconnected! 

 

Wat is de reden hiervan!

Aan betaling licht het niet want betaal altijd netjes alle rekeningen optijd. Ik begreep dat de probleem bij reggefiber ligt? 

Wat hebben ze zo geweldig gedaan? Verkeerde kabel eruit getrokken?

 

Klantenservice geeft mij ook geen antwoorden,  mijn huisbeveiliging werkt niet, heb een smarthome, ik baal hier enorm van en met de 100gb voor een week kan ik niks !

 

Ik eis om een verklaring,  want zomaar verdwijnt een verbinding niet zomaar, moet echt iemand aan de knoppen hebben gezeten, kabels !

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@Aniel NUESINK Aan de knoppen zitten gebeurt al heel lang niet meer, ook niet bij KPN. Wat wel kan is dat door onbekende oorzaak uw verbinding is verbroken. Kunt u aangeven welke lampjes er welke kleur geven op uw glasvezelaansluiting en op uw router (Experiabox), eventueel met foto's alhier?

Het glasvezelmodem zou u kunnen resetten door die minimaal 2 minuten van de stroom te halen en weer aan te sluiten Heb ik een glasvezelstoring? | KPN en als dat niet helpt de Experiabox een reset te geven Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN ook de reset naar fabrieksinstellingen dus !


Dag @Aniel NUESINK Er zit inderdaad niet iemand zomaar aan de knoppen, inderdaad. Er kan een storing zijn, lokaal of iets breder, maar er kan ook iets binnen je eigen netwerk defect zijn geraakt. Daarom is het zaak om een goed beeld te krijgen van de problemen die je ervaart en hoe je thuisnetwerk eruit ziet. 

Op het KPN Forum staan veel mensen klaar om met je mee te denken. Onze community bestaat uit onze klanten, net als jij: mensen met kennis van zaken die het leuk vinden om hulp te bieden. Hoe meer je vertelt, des te makkelijker wordt het voor de community om je goed advies te geven. HansaanZet stelt een paar belangrijke vragen. Zou je daar op in kunnen gaan? 

Mocht je liever rechtstreeks met de klantenservice in gesprek willen gaan, dan kun je bellen via 0800-0402 of een chat starten via de website. 


Reset al heel vaak uitgevoerd volgens kpn komt er geen verbinding binnen 


 


Heb weer verbinding,  wat ik al vermoedde,  wijkcentrale kabel verwijderd, reden onbekend.  Gelukkkig was de monteur snel ter plaatse. 

Bedankt forum leden!

Hup Holland :heart_eyes: