Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb afgelopen maand 3 ½ week zonder internet en tv gezeten.

Hierover heb ik wel een factuur ontvangen. Kan ik deze kosten terugkrijgen?

Alstublieft.

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Dit helpt niet echt, blijkbaar kun je wel voor ruim 3 weken afgesloten worden en de factuur hiervoor moet gewoon betaald worden 


Welkom bij ons op het forum @Mikey1977. Heb je de link die Jeroen gaf gebruikt en ingevuld? Wat kwam daaruit?


Er kwam uit dat er geen storing was geweest. Er was ook geen storing want we hadden geen verbinding. We hebben 3 1/2 gebeld met KPN om een monteur langs te krijgen.


Dan zal ik met je meekijken, Zou je meer informatie kunnen geven over wat er precies aan de hand was, en ook je forumprofiel volledig invullen?


Wij moesten worden overgezet van telfort naar KPN. Ze hebben ons plots afgesloten. Ik heb toen elke dag gebeld om dit opgelost te krijgen. KPN kon mij niet helpen omdat dit nog bij telfort lag. Ik zou tot 3 x toe worden teruggebeld, nooit gebeurd. Ik heb zelf elke dag de klantenservice gebeld totdat ik op maandag 9 november iemand sprak en die zei dat hij een monteur kon vast leggen om e.e.a. aan te sluiten, vervolgens kregen mijn vriendin en ik ook nog een internetbunbel van 100G. 11 november is de monteur geweest en heeft deze alles netjes aangesloten. Waarom ik een vergoeding wil is omdat niemand in de ruim 3 weken heeft gezegd of geregeld dat we die 100G konden krijgen, wij hebben zelf internet bundels gekocht. En omdat  dat we ruim 3 weken geen internet en tv hebben kunnen gebruiken.


Bedankt voor de toelichting @Mikey1977, dat maakt het duidelijker. Met de gegevens op je profiel ben ik ook voor je gaan kijken wat er allemaal gebeurd is en dat is zo te zien veel. Gelukkig kwam de monteur doen en kon hij de aansluiting werkend maken. Het lastige in deze situatie was de migratie van Telfort naar KPN. Jouw abonnement was (vanwege de verhuizing) nog niet overgezet en daardoor konden de KPN collega's het abonnement nog niet inzien. Het is nu wel overgezet, waardoor het voor iedereen wel in te zien is. Toen het abonnement nog bij Telfort stond zal niemand extra data hebben aangeboden, omdat Telfort die mogelijkheid niet had. Zelfs als het aangeboden was, was het niet mogelijk geweest. Ik stuur je een privébericht, ik lees je reactie daar graag van je.


Bedankt voor de toelichting @Mikey1977, dat maakt het duidelijker. Met de gegevens op je profiel ben ik ook voor je gaan kijken wat er allemaal gebeurd is en dat is zo te zien veel. Gelukkig kwam de monteur doen en kon hij de aansluiting werkend maken. Het lastige in deze situatie was de migratie van Telfort naar KPN. Jouw abonnement was (vanwege de verhuizing) nog niet overgezet en daardoor konden de KPN collega's het abonnement nog niet inzien. Het is nu wel overgezet, waardoor het voor iedereen wel in te zien is. Toen het abonnement nog bij Telfort stond zal niemand extra data hebben aangeboden, omdat Telfort die mogelijkheid niet had. Zelfs als het aangeboden was, was het niet mogelijk geweest. Ik stuur je een privébericht, ik lees je reactie daar graag van je.

Ik zag je antwoord op het privébericht @Mikey1977. De vergoeding die we afgesproken hebben heb ik voor je ingevoerd, die zal via de factuur van het Thuispakket worden verrekend.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.