Skip to main content

Gaan we weer lampje is rood en geen internet

 

*Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen hier zijn we weer hahhahahh

We hebben paar weken bliksem inslag gehad en nu vermoed ik dat het internet super slecht is. In mijn slaapkamer heb ik al geen wifi.

Kan er iemand komen kijken?

Groetjes Ron


Hoi @Innocenti62. Welkom terug. Je geeft aan dat je vermoedt dat jouw internet slecht is. Heb je ook problemen tijdens het tv kijken of wanneer je gebruik maakt van een bekabelde internetverbinding?


Morguh,

Tv gaat via digitenne en we hebben geen kabels in huis!

Zodra ik naar de slaapkamer loop of 3 meter naar buiten heb ik al geen wifi meer.

Dat was vroeger beter.

Het buiten leven is zwaar hahahaha


Heb je de stappen van onze servicepagina doorlopen en heb je jouw Experiabox al eens gereset? 


Goedenmorgen,

Jazeker en geeft aan " verbonden zonder internet"


Goedemiddag @Innocenti62, ik heb de lijn nog even uitgelezen en vanaf deze kant ziet het er eigenlijk wel goed uit. Ervaar je nog steeds problemen? Zo ja dan heb ik nog een aantal vragen!

  • Je noemt in je eerste bericht een rood lampje, op welk apparaat zit deze?
  • Kun je ook toelichten hoe de lampjes op je 4G buitengebiedmodem branden?
  • Gebruik je behalve je experiabox en 4G modem ook nog andere netwerkapparatuur zoals versterkers?
  • Ook zie ik dat we de wifimanager  nog niet gestuurd hadden, kun je die ook nog eens doorlopen?

Hoi lampje op Experia box v10

Er branden 4 blauwe lampjes het buitengebiedmodem

Wifimanager lukt niet daar we zonder internet zitten en ik apparaten niet kan koppelen


Ik zie inderdaad dat er toch iets in de lijn niet goed is. Elkaar zojuist gesproken en voor morgen een monteur ingepland. 

Laat je hier even weten hoe dat afloopt? 


Dank je wel ik hoor net dat er 2 kabels zijn doorgesneden door het maaien.

Bij huis nummer 12


Dat is goed om te weten, weet jij toevallig ook of huisnummer 12 al contact met ons heeft gehad? 


Ik heb hem gebeld en heeft contact via whatsapp gehad.

Nu heb ik verteld dat hij het via kpn forum moet gaan proberen


Goedemorgen @Innocenti62, ik lees dat de monteur vanochtend het ticket heeft doorgezet/gekoppeld naar de juiste partij die over de kabel bij de buren gaat. Ik hoop dat ze daar snel een oplossing voor hebben!