Skip to main content

Ik heb nog een Motorola vip 1853. Ik heb nu geen internet. Nwe aansluiting ivm verhuizing in juli 2021. Monteur zei al dat deze vervangen moest worden. Kan dit oorzaak zijn van geen internet. Geeft aan foutcode 846.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb nog een Motorola vip 1853. Ik heb nu geen internet. Nwe aansluiting ivm verhuizing in juli 2021. Monteur zei al dat deze vervangen moest worden. Kan dit oorzaak zijn van geen internet. Geeft aan foutcode 846.

nee,de ontvanger staat los van dat internet niet werkt.Wel is het zo dat de ontvanger niet werkt omdat internet niet werkt:).Wel modem heeft u?En heeft u koper of glas?


Het modem is een kpn box 12. Ik heb glasvezel


Het modem is een kpn box 12. Ik heb glasvezel

Brand het lampje glas en ethernet?


Goedemorgen beste die Motorola kunt u omruilen voor een nieuwe decoder die Motorola zijn niet meer in de om loop u kunt gratis bellen 0800 0402 kpn voor omruilen Motorola 😀👍


Bedankt voor uw reactie. Ik heb al een nieuwe ontvanger besteld. Komt vandaag. Internetstoring bleek ontstaan te zijn doordat het deksel van de glasvezelaansluiting in de meterkast verschoven was.


Het modem is een kpn box 12. Ik heb glasvezel

Brand het lampje glas en ethernet?

Ik zie dit bericht nu pas. Sorry. Maar bedankt voor je reactie. Die lampjes brandden dus niet.