Skip to main content

Internet besteld op 3.3.21 vandaag op 8.3.21 de sms gekregen dat het zou moeten werken. Geen verbinding met het internet, 5 keer gereset ander apparaat geprobeerd geen verschil? Gaat om een thuis internet contract.

 

Hoe lossen we dit probleem op

Hoi @Aminoacid, welkom op het forum!

Wat balen dat jouw internetverbinding nog niet werkt terwijl je vandaag bericht hebt gehad dat de verbinding geactiveerd wordt. Ik denk dat je het allerbeste even telefonisch contact kunt opnemen zodat je het snelste geholpen bent: je kunt ons bereiken door te bellen naar 0800 0402 (gratis). 

Wil je liever dat we vanaf hier met je meekijken? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Zou je in dat geval jouw forumprofiel willen aanvullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN?  Geef je een seintje zodra jouw profiel is ingevuld? Dan weten we dat we jouw abonnementsgegevens erbij kunnen pakken.


Alles ingevuld @Jose_ 


Bedankt voor je gegevens @Aminoacid, administratief staat alles goed en zou er signaal op de lijn moeten zitten! 
Hoe branden de lampjes op je experiabox?
Misschien een overbodige vraag, maar je hebt de kabel van de DSL poort wel in het juiste is/ra punt zitten?
Op deze pagina staan de 5 verschillende KPN aansluitingen: https://www.kpn.com/service/internet/aansluitpunt.htm

Als het daar niet in zit zullen we waarschijnlijk een installatiemonteur in moeten plannen. Wanneer zou jou dit de komende dagen het beste uit komen?
Je kunt daarover ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service. Dan kun je wat makkelijker een specifiek tijdstip kiezen voor de monteur.


Power en wifi zijn groen internet knippert groen. Verbinding is via een wandcontactdoos. Kabel zit in dsl.


Ah dat zijn goede tekens @Aminoacid . Dan zou het eigenlijk ook gewoon moeten werken! 
Waar loop je precies tegenaan met het installeren van je apparaten? Krijg je ze wel verbonden met het wifinetwerk? (of kabel?) en krijg je ook foutcodes ergens?


@Aminoacid we hebben niets meer van je gehoord. Heb je het nog werkend gekregen?


Het maakt niet uit of ik via kabel of wifi verbindt, verschillende apparaten (Tv,mobiel,pc,laptop) geprobeerd geen verbinding. Verder geen foutcodes alleen dat er geen connectie is met het internet. Verschillende kabels geprobeerd.

 

Alle apparaten verbinden gewoon met de router alleen de connectie met het internet mist.


Duidelijk je gebruikt niet toevallig nog een wifiversterker of eigen router? Het kan dan zijn dat die geen verbinding heeft met je experiabox namelijk.
 

Ik wilde ook meteen een monteur inplannen maar dat is helaas niet gelukt vanwege een foutmelding in het systeem.  Ik heb een ticket voor je ingediend bij mijn collega's achter de schermen. Zij nemen daarover binnen 3 werkdagen contact met je op. Houd je telefoon in de gaten. Ze zullen vanaf een 088 of afgeschermd nummer bellen.


Gebruik alleen dat wat kpn heeft opgestuurd, maar ik zal me telefoon in de gaten houden


Goedemiddag @Aminoacid, volgens mij is het ticket inmiddels gesloten. Klopt het dat alles nu werkt?