Skip to main content

Hoi,

Wij bestelden een drietal weken een internet only abonnement. Wij ontvingen netjes op tijd de Experia Box V10. Deze werkte bij de eerste installatie, tijdens de verhuis, nog niet omdat het abonnement pas inging vanaf 25/9. Op 26/9 opnieuw de modem aangesloten via de wandcontactdoos waarna een hele avond en ochtend vlot en snel internet, hoera!

Later die middag viel ons internet echter opnieuw weg, Experia Box geeft ook aan geen internet meer te ontvangen. 2 dagen later contact gehad met de provider, die ons niet verder kon helpen, maar wel een technische controle via KPN zou aanvragen. We zijn inmiddels een week verder en nog steeds niets of niemand die contact heeft opgenomen met ons. 

Kan iemand ons uitleggen wat hier het probleem net is? Alle aansluitingen moeten wel correct zijn gezien we een dag lang goed netwerk hebben gehad.. 

 

Bedankt

Bart en Milou

Hallo @BartDB , zo te lezen ben je geen klant bij KPN maar bij een andere provider.

Bij die andere provider moet je dan ook je klacht neerleggen.

KPN als provider kan in dezen niets voor je betekenen.

 


Ons abonnement verloopt inderdaad via Youfone.

KPN blijft wel de netwerkbeheerder toch?


Ons abonnement verloopt inderdaad via Youfone.

KPN blijft wel de netwerkbeheerder toch?

KPN Netwerk NL ja. Maar dit forum is van KPN provider. Niet van KPN Netwerk NL. 


Dat wel maar je bent hier niet bij de netwerkbeheerder maar bij de provider Kpn.  Je zult dus echt naar de klantenservice van Youfone moeten. Zij hebben een eigen ingang bij kpnnetwerk.nl


Bedankt voor al jullie reacties. 

KPN netwerk.nl verwijst me echter wel terug naar de provider KPN omdat het hier over een koperaansluiting gaat en niet over een glasvezelaansluiting en deze zou nog wel beheerd worden door de provider.

Ik heb Youfone ook opnieuw gecontacteerd maar blijf een beetje in rondjes draaien..

 


Beste @BartDB, welkom! Wat ontzettend rot dit! Ik moet echter ook beamen wat hierboven gezegd wordt. Je stelt je vraag nu op het forum van KPN, de provider. Wij, de klantenservice van KPN, kunnen jouw gegevens niet inzien als je klant bij YouFone bent. YouFone kan normaliter via hun eigen ingang wel contact opnemen met KPN de wholesale afdeling. Dat staat echt los van ons. Ik kan je, hoe graag ik het zou willen, niet verder helpen. Succes!Â