Skip to main content

Goedendag,

Binnenkort kan ik niet meer internetten via de koperverbinding, omdat KPN dit uitzet. Ik moet dan ook over op de glasvezelverbinding. Echter, deze doet het niet. Het zwarte kastje gaat niet geheel over het witte kastje heen (zie de foto). Ik heb meerdere keren gebeld naar de klantenservice van KPN, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd, zonder dat KPN met een oplossing komt. 

 

Er zit aan de binnenkant van het zwarte kapje een dopje volgens mij. Dat heeft u er af gehaald? 


Heeft u al het geprobeerd  bij kpn netwerk. Hun gaan over alle verbindingen van kpn. Hun reageren vrij snel op u vraag! www.kpnnetwerk.com

 

 


Er zit aan de binnenkant van het zwarte kapje een dopje volgens mij. Dat heeft u er af gehaald? 

Die heb ik er af gehaald inderdaad.


Heeft u al het geprobeerd  bij kpn netwerk. Hun gaan over alle verbindingen van kpn. Hun reageren vrij snel op u vraag! www.kpnnetwerk.com

 

 

Ik heb telefonisch contact met hun gehad. Zij verwijzen mij naar provider KPN. Ik zal m'n vraag / klacht ook op hun website stellen. Bedankt!


Op foto te zien zit zwarte kastje ook niet helemaal erop geschoven.
Probeer hem eens omhoog te schuiven en kijken of dan het glas lampje gaat branden.

Hij moet erop kunnen soms beweegt het blauwe klepje onder het witte kastje niet echt mee.


Op foto te zien zit zwarte kastje ook niet helemaal erop geschoven.
Probeer hem eens omhoog te schuiven en kijken of dan het glas lampje gaat branden.

Hij schuift niet verder eroverheen. Naar mijn inziens is dit ook de reden dat ik geen internet via glasvezel heb.


Op foto te zien zit zwarte kastje ook niet helemaal erop geschoven.
Probeer hem eens omhoog te schuiven en kijken of dan het glas lampje gaat branden.

Hij schuift niet verder eroverheen. Naar mijn inziens is dit ook de reden dat ik geen internet via glasvezel heb.

 


Hij schuift niet verder eroverheen. Naar mijn inziens is dit ook de reden dat ik geen internet via glasvezel heb.

Klopt, de koppel connector maakt geen contact met de connector in de FTU. Omdat hij er niet helemaal erop zit. Je kan het kastje open halen en heeeeeeel voorzichtig de schroeven die op de wand bevestigd zijn ietjes losser halen en dan opnieuw proberen. Maar gaat er iets mis dan kan dat ook heel gauw. Laat het dan door een monteur doen.


Handmatig het blauwe klepje openzetten.


Gewoon 10x op en neer doen, en dan soms in een kleine hoek. Probeer hem niet langzaam omhoog te doen tot het niet meer lukt maar in 1 vloeiende beweging. Soms gaat dit inderdaad niet zo makkelijk. Lukt het echt niet kan je via 0800-0402 een monteur inplannen, die komen dan langs om het voor je te doen.,


Gewoon 10x op en neer doen, en dan soms in een kleine hoek. Probeer hem niet langzaam omhoog te doen tot het niet meer lukt maar in 1 vloeiende beweging. Soms gaat dit inderdaad niet zo makkelijk. Lukt het echt niet kan je via 0800-0402 een monteur inplannen, die komen dan langs om het voor je te doen.,

Dit heb ik geprobeerd en ik heb nog steeds geen internet via glasvezel. Ik heb meerdere keren 0800-0402 gebeld, maar provider KPN verwijst mij naar KPN netwerk en KPN netwerk verwijst mij naar provider KPN en zo wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en is er nog steeds geen monteur langs geweest om mij te helpen.


Hoi @SamanthaSamantha . Los van dat je dat kastje niet goed krijgt kan er natuurlijk ook nog wat anders aan de hand zijn.

Ik kijk graag even mee. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hoi @SamanthaSamantha . Los van dat je dat kastje niet goed krijgt kan er natuurlijk ook nog wat anders aan de hand zijn.

Ik kijk graag even mee. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Beste Erwin, ik heb mijn profiel aangevuld. Alvast bedankt voor het meekijken. 


@SamanthaSamantha : Ik zie van onze kant allemaal pogingen om jou te bereiken.  Dat lukt telkens niet. Ze willen weten of er wel een wandcontactdoos bij jouw glasvezelkastje in de buurt zit.

Er is ook een voicemail ingesproken met een terugbelverzoek (speciaal nummer).. Heb jij die ontvangen? Is dat gesprek al geweest? Zo ja, wat is er besproken?


@SamanthaSamantha : Ik zie van onze kant allemaal pogingen om jou te bereiken.  Dat lukt telkens niet. Ze willen weten of er wel een wandcontactdoos bij jouw glasvezelkastje in de buurt zit.

Er is ook een voicemail ingesproken met een terugbelverzoek (speciaal nummer).. Heb jij die ontvangen? Is dat gesprek al geweest? Zo ja, wat is er besproken?

KPN is op de hoogte van dat er een wandcontactdoos in de buurt van mijn glasvezelkastje zit. Dit is tijdens dit gesprek besproken. Zij hebben hierna het zwarte glasvezelkastje gestuurd. Dit is echter alweer een tijd geleden. Toen ik vervolgens meerdere keren contact heb opgenomen met KPN over dat ik geen internet via de glasvezelverbinding heb ben ik echter alleen van het kastje naar de muur gestuurd. En heeft KPN geen poging ondernomen dit probleem op te lossen. Die pogingen en het terugbelverzoek waar jij over spreekt gaan dan ook over een probleem dat inmiddels al lang opgelost is en KPN al lang van op de hoogte is. Dit station zijn we dan ook gepasseerd.

Toen ik die meerdere keren contact heb opgenomen met KPN is deze vraag mij ook geen enkele keer gesteld.

Je kunt ook zien op de foto dat er stroom in de meterkast is gezien dat er groene lampjes branden. 

KPN geeft aan gratis glasvezel aan te leggen, maar toen er geen stopcontact in de meterkast was gaf KPN aan dat zij dit niet gingen oplossen, maar dat ik dit zelf moest doen. 


Ah, duidelijk @SamanthaSamantha .  Ik wilde dit eerst even zeker weten. Anders heeft een monteur weinig nut.

Heb je een voorkeur voor een dag(deel) ? Ik vermoed dat ik vanaf maandag monteurs kan inplannen. 


Ah, duidelijk @SamanthaSamantha .  Ik wilde dit eerst even zeker weten. Anders heeft een monteur weinig nut.

Heb je een voorkeur voor een dag(deel) ? Ik vermoed dat ik vanaf maandag monteurs kan inplannen. 

Het zou vanaf 13 februari 2023 op dinsdag of donderdag aan het begin van de middag kunnen.


Hoi @SamanthaSamantha .  Is de naam Roamler ook gevallen? Heb je daar misschien ook een nummer van gekregen? (zij zijn de partij die voor ons koper omzet naar glas) 


Hoi @SamanthaSamantha .  Is de naam Roamler ook gevallen? Heb je daar misschien ook een nummer van gekregen? (zij zijn de partij die voor ons koper omzet naar glas) 

Die naam is niet gevallen. Daar heb ik dan ook geen nummer van gekregen. 

Graag hoor ik van KPN wanneer de monteur komt. 


Hoi @SamanthaSamantha .  Is de naam Roamler ook gevallen? Heb je daar misschien ook een nummer van gekregen? (zij zijn de partij die voor ons koper omzet naar glas) 

Die naam is niet gevallen. Daar heb ik dan ook geen nummer van gekregen. 

Graag hoor ik van KPN wanneer de monteur komt. 

 


@SamanthaSamantha :  Kan ik jou straks even bellen? Dan regelen we het


@SamanthaSamantha :  Kan ik jou straks even bellen? Dan regelen we het

Beste Erwin, ik ben a.s. donderdag na 19.00 uur of vrijdag na 11.00 uur bereikbaar. 


Iets of iemand is mij voor geweest, @SamanthaSamantha . :-)

Ik zie nu een afspraak staan voor 14-02-2023 tussen 13:00 en 15:00.

Had je die zelf via de website ingepland? 


Iets of iemand is mij voor geweest, @SamanthaSamantha . :-)

Ik zie nu een afspraak staan voor 14-02-2023 tussen 13:00 en 15:00.

Had je die zelf via de website ingepland? 

Klopt, er was een afspraak gemaakt door KPN, maar op dat tijdstip kon ik niet. Ik heb de afspraak zelf verzet via de website.