Skip to main content

Beste kpn

 

ik zou graag willen vragen hoelang het gemiddeld duurt om contact te krijgen met de back office. Na enige inkijk in de forum treads en zelf nog geen contact te hebben gehad ben ik enigszins wat zenuwachtig.

ik zit zal 3 dagen zonder internet en wifi.

en met het weekend voor de deur zou ik graag dit probleem oplossen. 

Verder ben ik netjes behandeld voor de klanten service maar konden zij mij hier niet antwoordt op geven of met mijn internet probleem helpen na meerdere oplossingen te hebben gebrobeerd.

 

hoor graag van u.

groet pck

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Pckutrecht, welkom hier. 

Geen internet dus, dat is knap vervelend. Dit is dus al bij de back office bekend alleen hebben ze nog geen contact opgenomen? Of is dat inmiddels wel gedaan? Anders hoor ik graag van je als je jouw profiel hebt voorzien van gegevens. Dan kijk ik mee hoe het ervoor staat. 


Beste bartz

 

bedankt voor het reageren,

 

er is helaas nog geen contact met mij opgenomen, en als u enige informatie heeft word dat zeer gewaardeerd  

 

als het goed is staan mijn gegevens bij dit account. (Mijnpkn) gebruikt om dit acount te maken/ linken

 

groet kevin 


Daar heb ik niet genoeg aan. Zou je jouw profiel van postcode + huisnummer of klantnummer willen voorzien? Graag ook met de naam van de contractant. Hoor ik weer van je. 


Bartz

 

Gedaan👌
 

mijn excuses


Ik zie zo geen melding dat de back office op de hoogte is helaas. Ergens gaat er dus iets niet goed. Wel zie ik dat je geen internet hebt. Dus dat moeten we oplossen. Snelste is om even te bellen met 0800-0402. Maar ik help je ook graag via deze weg. Je geeft aan een Box 12 te hebben, volgens mijn gegevens zou je een V10 moeten hebben, welke heb je precies? En welk lampje brandt daar op in welke kleur? Deze is ook al gereset? En hoe is het modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter?


Hoi bartz

 

net even gebeld, het klopt er staat geen ticket in, mogelijk een fout in het systeem werd mij gezegd.

Er is nu een monteur geregeld voor morgen ochtend hopelijk is het morgen opgelost.


Bedankt voor de hulp en het aan de aandacht brengen dat de geen ticket was.

 

Verder had ik alle mogelijkheden geprobeerd met behulp van de klanten service.

Groet pck


Ik zie dat je een nieuw modem hebt ontvangen en dat het probleem daarmee is opgelost. Mocht er nog weer eens iets zijn, horen wij graag weer van je. 


hoi bartz

 

het probleem had te  maken met een firmware update uit de telfort periode die de v12 niet kon uit voeren omdat hij niet compatible was.

de oude v10 box kan die wel uitvoeren,  probleem verholpen bedankt voor de hulp.

 

groet pck


Aha, vandaar. Fijn dat het nu is opgelost! :)


Hh