Skip to main content

ik heb sinds gisteravond ook geen internet/wifi met experia v10 box,alle stappen en reset uitgevoerd maar nog steeds geen verbinding alleen tv signaal

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @erikkor , vreemd om te lezen dat je wèl tv kunt kijken en toch geen goed internet hebt.

Heb je een glas of een koperverbinding?

Indien glas, haal de glasbox eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan weer.

Indien koper geeft de V10 eens een fabrieks reset via het resetgaatje, ingedrukt houden totdat er van alles gaat knipperen en dan meteen weer loslaten.

 


Hoi @erikkor, welkom hier. 

Geen internet, maar nog wel tv dus. Dan is er dus nog signaal. Je hebt al gereset begrijp ik, maar zonder succes. Heb je nog wel internet via de kabel? Want in dat geval wil ik je aanraden de stappen voor geen WiFi eens door te lopen.

Kom e er daar niet mee uit, kun je dan vertellen welke lampjes er precies in welke kleur op het modem branden? En hoe is deze aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter?

En wil je dan ook voor de zekerheid van jouw profiel voorzien van jouw gegevens. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, ik ga er daarom vanuit dat het opgelost is.