Skip to main content

Goedemorgen ik heb al twee dagen geen internet.mijn modem geeft alle lampjes aan.wat kan ik hier aan doen.

 

Dat ziet er niet best uit. Heb je de resetknop al gebruikt?


Hoi Joep,ja al paar keer .stekkers er uit gehad..en alleen netstroom maar de lampjes blijven branden.


Lampjes die een andere kleur dan groen hebben is niet goed @Bennie van de H 
@Joep1965 geeft een goede tip, al geprobeerd?

Vul anders even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent en kunnen even meekijken wat er aan de hand is.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


huistijger, heb ik gedaan .


Oei @Bennie van de H, de hele kermis brandt bij jou, foute boel! Resetten (stap 2) is iets anders dan de stekker er uit halen, zou je dat nog willen proberen? Mocht je daarna nog steeds geen verschil bemerken, trek je dan weer even aan de bel hier?


Hoi Maja, al een paar keer gedaan.het blijf het zelfde.


Oei @Bennie van de H, de hele kermis brandt bij jou, foute boel! Resetten (stap 2) is iets anders dan de stekker er uit halen, zou je dat nog willen proberen? Mocht je daarna nog steeds geen verschil bemerken, trek je dan weer even aan de bel hier?

Hoi Maja, al een paar keer gedaan blijft hetzelfde.


Ok duidelijk, dan verklaar ik deze Experia Box nu officieel defect :wink: Het lukt me echter niet om een omruil van het modem door te voeren, omdat er voor morgenmiddag een monteur gepland staat voor ditzelfde probleem, was je daar wel van op de hoogte?

Ik kan kijken of ik de monteur kan annuleren zodat we alsnog een modem omruil kunnen doen óf we laten de monteur staan en die kan morgen nog even dubbelchecken of het probleem alleen bij het modem ligt en deze in dat geval ook omruilen. Wat heeft je voorkeur?

 


Ok duidelijk, dan verklaar ik deze Experia Box nu officieel defect :wink: Het lukt me echter niet om een omruil van het modem door te voeren, omdat er voor morgenmiddag een monteur gepland staat voor ditzelfde probleem, was je daar wel van op de hoogte?

Ik kan kijken of ik de monteur kan annuleren zodat we alsnog een modem omruil kunnen doen óf we laten de monteur staan en die kan morgen nog even dubbelchecken of het probleem alleen bij het modem ligt en deze in dat geval ook omruilen. Wat heeft je voorkeur?

 

Hoi Maja, hebben de monteurs nieuwe experia box bij zich?


Yes die hebben ze bij zich. Monteur maar laten staan dan als ‘veiligste’ optie?


Hoi Maja, laat maar staan.bedankt voor de moeite.


Prima, laat je morgen even weten hoe het is gegaan? :slight_smile:


Prima, laat je morgen even weten hoe het is gegaan? :slight_smile:

Is goed doe ik .👍


Goedemiddag Maja, monteur is geweest alles doet het weer nieuwe box v10. Bedankt.


Top, goed nieuws dus :smiley: Bedankt dat je nog even laat weten dat alles weer in orde is!