Skip to main content

Sinds een paar dagen kan ik op mijn computer niet meer op de website van ABNAMRO of Rabo komen. Ze geven allebei aan: tijdelijk niet beschikbaar. Ook via de app op de telefoon geven beide banken een fout melding. Zet ik echter mijn wifi op de telefoon uit, dan gaat hij naar 4G en dan kan ik wél bankieren via de app. Dus ergens in mijn internetverbinding blokkeert hij alles van de bank. Alsof er een firewall ingrijpt ofzo?? Ik heb de modem al een keer opnieuw gestart, maar dat maakt niks uit. Er is voor zover ik weet niets veranderd en internet werkt verder gewoon.  Iemand enig idee? 

Hoi @Tessam2005, bedankt voor je bericht. Lastig dat je niet op de site van je bank kunt komen. Speelt het probleem nog steeds? Zo ja, dan adviseer ik naast een herstart van je modem ook een modemreset. De instructies vind je onder ‘2. Reset je KPN BOX (modem)’. 

Hopelijk is het probleem inmiddels opgelost en zo niet, dan hoop ik dat de reset wonderen doet. 


Hallo Loes, dank voor je reactie. Het probleem heeft zichzelf opgelost, maar ik weet niet hoe. Na 6 dagen kon ik ineens weer in de bank, zowel via de app als via de pc. Geen idee wat de oorsprong van het probleem is geweest.


Goed om te horen dat het opgelost is @Tessam2005. Mocht het in de toekomst toch nog eens voorkomen dan kun je altijd de reset nog proberen. :wink:


Reageer