Skip to main content

Beste,

 

wij zijn sinds woensdag al bezig om het internet in orde te krijgen voor ons bedrijf.

Na dat er 3x een monteur langs moest komen, tot dat we eindelijk alles in orde hadden om überhaupt de modem aan te kunnen sluiten. 
Werkt het nog steeds niet..

 

In de app staat bij mijn bestelling dat ik alles aan kan sluiten op de 17e. Het is inmiddels al de 19 en kan nog steeds niets. 
 

ik heb al meerdere keren gebeld met KPN en kom nog niets verder. Zelf heb ik mijn computer aangesloten aan de modem om via daar te controleren met de connecties. Alles werkt alleen staat er bij internet disconnected. Zelf knippert er op de modem het internet lampje en ook op het kastje voor glasvezel. 

Wat is hier nu de oplossing voor? 

Heeft u een zakelijke of een consumentenaansluiting? Hier bent u op het consumentenforum. Voor zakelijk us het zakelijke forum. 


Ik heb een consumenten aansluiting. 


Glasvezel of koper aansluiting? 


Hi Joost, welkom hier. 

Goed in ieder geval dat het lampje op het glasvezelkastje brandt, dan komt er in ieder geval een signaal binnen. Welke modem heb je? Zou je de modem ook willen resetten? Dit doe je door het kleine resetknopje ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan. 


Hi Joost, welkom hier. 

Goed in ieder geval dat het lampje op het glasvezelkastje brandt, dan komt er in ieder geval een signaal binnen. Welke modem heb je? Zou je de modem ook willen resetten? Dit doe je door het kleine resetknopje ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan. 

Ik heb de kpn box 12. Heb hem gereset en hou het zelfde probleem. Het internet lampje blijft knipperen. Ook bij de glasvezel connectie blijft het connection lampje knipperen.


@Joost O brandt het “Glas” lampje op je glasvezel aansluitpunt? Als die niet stabiel brandt haal dan eerst dat kastje nog 2 minuten van de stroom. Daarbij is het belangrijk dat deze echt minimaal 120 seconden stroomloos is.

Als dat niet helpt wil je in dat geval je profiel invullen? Dan kan ik voor je kijken of er achter de schermen eerst nog iets moet gebeuren.


@Joost O brandt het “Glas” lampje op je glasvezel aansluitpunt? Als die niet stabiel brandt haal dan eerst dat kastje nog 2 minuten van de stroom. Daarbij is het belangrijk dat deze echt minimaal 120 seconden stroomloos is.

Als dat niet helpt wil je in dat geval je profiel invullen? Dan kan ik voor je kijken of er achter de schermen eerst nog iets moet gebeuren.

Ik heb die ook gereset en deze blijft ook knipperen. Ik heb ook mijn profiel aangevuld. 


@Joost O ik zie dat KPNNetwerk nog aan het werk moeten om de verbinding op te leveren. Om hiervoor de afspraak te maken kan je de KPNNetwerk website gebruiken of bellen met 088 - 006 37 44. Dat kan op werkdagen tussen 8:30 en 17:00.

Laat je hier weten of het gelukt is die afspraak te maken? Zodra KPNNetwerk de werkzaamheden heeft afgerond kan een KPN installatiemonteur worden ingepland om het modem voor je te installeren.