Skip to main content

ik heb ook vandaag storing: de broadband physical link is down.

Ik heb inderdaad alle stappen doorlopen via de website om achter het probleem van de storing te komen.

kabels opnieuw aangesloten en de modem opnieuw opgestart en gereset.  Het is de experia box v10 modem 

 

Het orangje lampje van services staat aan. wireless lampje knippert. En ik heb geen internet wifi. Niet op mijn toon of mijn laptop.

 

Help!!!!

Groetjes

Heartie

 

 

Hoe lossen we dit op?


*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Ik heb een storing en vervolgens een nieuwe V10 Experia box. Ik heb alle kabels goed aangesloten maar toch geen verbinding.

krijg de melding ' your broadband physical link is down' 

Hulp! Ik werk vanaf thuis en heb internet erg nodig.

Bedankt.

Heartie

 

*Admin: samengevoegd met je eigen topic

 


Welkom bij ons op het forum @Heartie. Vervelend dat je geen verbinding hebt! Met thuiswerken heb je die inderdaad wel nodig. Voor zoiets is het het snelste om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice op 0800-0402, dat is sneller dan hier op het forum zoals je merkt.

Ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan, daardoor kan ik nog niet met je meekijken naar de verbinding en of je mogelijk al contact hebt gehad. Als je nog geen contact hebt gehad kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik met je meekijken.