Skip to main content

Sinds gisteren rond 01:00 uur  ineens geen wifi . Heb alles geprobeerd, de lampen van Genexis branden heel gek. Heb ik alle stekers uit gehaald en wachten en dan aansluiten maar nix er is ook een rare geluid.

 
jammer ik dat moet mijn 4G gebruiken en die nu binnen 1 dag meer dan de halft is gebruikt.

Hallo @Hadeel , bel dan meteen KPN klantenservice op 0800-0402. Bij storing is dat de snelste weg, dan kan er direct worden meegekeken.


Hallo @Hadeel, allereerst wil ik je aanraden om het modem een reset te geven en de Genexis te herstarten. Dit wil in veel gevallen de problemen verhelpen. Helpt dit niet? Dan is het beter om even telefonisch contact met ons op te nemen. Wanneer je geen internet hebt, wil je natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing. Het forum is hier niet de beste plek voor. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800-0402.


Oké dankjewel alleen ik kan de telefoon nummer niet vinden


Je hoeft niet verder te zoeken. Het staat al hierboven (twee keer):  0800-0402


Dankjewel alleen het helpt niet ik heb gisteren en vandaag met de link die ze gestuurd hebben  geprobeerd . Ik kan ook geen afspraak maken met monteur staat fout melding 


Hallo @Hadeel , bel dan met 0800-0402 en spreek in dat je een storing hebt met internet, dan moet je een medewerker aan de lijn krijgen die direct met je mee kan kijken.