Skip to main content

Hi,

 

Ik heb een vraagje. Ik heb onlangs een internetabonnement aangevraagd op mijn nieuwe adres. Op mijn nieuwe adres zie ik nergens een ISRA-punt, niet in de meterkast, of ergens anders in de flat. Er zit wel een telefoonaansluiting, maar daarachter zit geen bekabeling. Ook zie ik in de meterkast alleen een Ziggo aansluiting lopen. Is KPN dan wel mogelijk? Zie de bijgevoegde foto's.

 

Alvast bedankt voor het meekijken/meedenken. :)

 

Ik heb contact opgenomen met KPN en aankomende maandag komt een installatiemonteur, maar heb er stiekem toch een hard hoofd in. 

Aangezien je een abonnement kon afsluiten is het wel mogelijk om een aansluiting te krijgen op jouw adres. Als de installatiemonteur ook geen invoerkabel kan vinden dan zal deze doorgezet worden naar VolkerWesselsTelecom die de kabel dan gaat opsporen en indien nodig opnieuw aanlegt. Normaal gesproken wordt er gelijk een datum en tijd afgesproken wanneer zij langs kunnen komen. Zij leggen dan indien nodig de kabel aan en maken een aansluiting.

 

Zodra VolkerWessels het ticket afmeld zal er vanuit KPN opnieuw contact opgenomen worden om alsnog een monteur in te plannen om te installatie uit te voeren. Dit is overigens niet altijd een vereiste, soms geeft de klant aan dat het aansluiten zelf ook wel lukt en dan is er geen monteur meer nodig. Ik zou echter wel het aanbod van een monteur accepteren, deze sluit dan alles netjes aan en kijkt ook of de wifi overal goed is en bespreekt dan de mogelijke opties om deze te verbeteren indien nodig. Dan weet je zeker dat alles goed zit aangesloten en de lijn tip-top in orde is.


@NHendriks Dankjewel voor je reactie! Helemaal duidelijk. :)