Skip to main content

Hallo kpn, ik ben al 20 jaar klant bij jullie. ik wil mijn kpn compleet verlengen bij jullie, want die verloopt over 1 maand. ik ben heel tevreden over jullie. ik krijg elk jaar korting bij jullie. nu heb ik gebeld naar jullie klantenservice, en krijg ik als antwoord dat dit niet meer mogelijk is. waarom niet?? willen jullie van de vaste klanten af. ik wil graag bij jullie blijven, maar als ik geen korting krijg overweeg ik om naar een andere provider te gaan. is dit wat jullie willen kpn


Admin edit: Titel aangepast i.v.m vindbaarheid.

Uw abonnement loopt niet af dus kan ook niet verlengd worden. Alleen nieuwe klanten krijgen een welkom aanbieding.  Als iedere vast klant korting zou krijgen dan moeten de prijzen omhoog en dat wil niemand. Als je echt voor een aanbieding gaat zal je dus over moeten stappen wat vaak een hoop gedoe oplevert.


Hi @bianca patrick, welkom op ons Forum! Ik begrijp dat je al heel lang klant bent en elk jaar extra korting krijgt en dit ook nu graag zou willen. Wanneer je dit (bijna) elk jaar gekregen hebt, dan kan ik me voorstellen dat je verwacht de korting ook nu te krijgen. Zoals @Joep1965 al zegt loopt je abonnement inderdaad niet af (na een jaar loopt je abonnement gewoon door) en hoort ook niet verlengd te worden (met korting die alleen nieuwe klanten horen te krijgen).

De korting waar je het over hebt geldt alleen voor nieuwe klanten. Dit is niet een jaarlijks terugkerende gebeurtenis. Dat hoort het in ieder geval niet te zijn. Dat je daarom nu geen extra korting krijgt is normaal. Dat je dit al die tijd wel hebt gekregen is voor jou een geluk. Ik hoop dat je dit inziet en begrijpt dat de welkomstkorting ook echt alleen een welkomstkorting is. Na deze kortingsperiode betaalt iedereen de normale abonnementsprijs.

Natuurlijk willen we niet van je af en zijn we ontzettend blij dat je al zo lang klant bent. Ik hoop dat jij ook blij bent met ons en blij bent met de diensten die wij al die tijd hebben geleverd en nog steeds leveren.   


ondanks dat je abonnement doorloopt kreeg ik ook altijd een leuke korting 6 mnd € 25 korting bijvoorbeeld is minder dan nieuwe klanten maar is tenminste iets alleen daarom zou ik dus ook bij KPN  blijven. geef iets van korting om je trouwe klanten ook te  belonen.

 


Korting bij verlengen is geschiedenis @henkvw61. Op een uitzondering na doet KPN dat nu niet meer.