Skip to main content

Ik wil graag mijn Internet aansluiting en tv abonement upgraden naar Ultrasnel, dit is allemaal mogelijk maar zonder korting.

Dit terwijl nieuwe klanten wel deze korting krijgen en dus bestaande klanten deze korting niet krijgen als je al heel lang gebruik maakt van jullie diensten.

 

Ik hoor graag van Kpn hierover, want ik overweeg nu overte stappen naar een concurrent want het scheel al gauw meer dan €250, voor het 1e jaar.

Hier op het forum word niets met prijzen gedaan. U kunt bellen naar 0800-0402. Maar verwacht er niet te veel van. U bent geen nieuwe klant. Dus wat nieuwe klanten krijgen is voor u niet van toepassing. 


precies dat zocht ik ook vaste klanten krijgen geen korting op internet tv en mobiel .ik betaal 64.00 euro internet en nieuwe klanten 54.00 . ik heb nog geen contact opgenomen . maar online word dit bevestigd. ik vind dit niet klant vriendelijk na zo een 25 jaar klant tv internet en mobiel samen 125.00 per maand


De korting of welkomstcadeautjes die nieuwe klanten krijgen heb jij destijds vast al gehad. Daar heb je dus geen recht meer op. Alleen als je overstapt en na verloop van tijd terugkomt kan je weer zo'n sigaar uit eigen doos "krijgen". 


Je reactie past niet binnen onze huisregels, @kols- nick en heb ik om die reden verwijderd.
Het niet eens zijn met een gegeven antwoord of reactie kan. Ik nodig je van harte uit om uit te leggen waarom je het dan oneens bent met Henk2304, zonder te beledigen of met grof taalgebruik.