Skip to main content

Hallo,

hoe komt het dat ik geen korting meer krijg op mijn internetsnelheid?

mvg 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo,

hoe komt het dat ik geen korting meer krijg op mijn internetsnelheid?

mvg 

Hallo @Lolar17 , misschien ben je een ‘nieuwe’ klant die toentertijd gekozen heeft voor 6 maanden korting i.p.v. een cadeautje en dat die 6 maanden nu om zijn en je het normale bedrag gaat betalen.

Dit kun je allemaal terugvinden in je contract en de reeds ontvangen facturen.

 


Hallo,

hoe komt het dat ik geen korting meer krijg op mijn internetsnelheid?

mvg 

Hallo @Lolar17 , misschien ben je een ‘nieuwe’ klant die toentertijd gekozen heeft voor 6 maanden korting i.p.v. een cadeautje en dat die 6 maanden nu om zijn en je het normale bedrag gaat betalen.

Dit kun je allemaal terugvinden in je contract en de reeds ontvangen facturen.

 

Ik kreek korting omdat ik in een buiten gebied waardoor me internet lsngzamer js


Hallo @Lolar17 , in dat geval kun je beter even bellen met KPN,0800 0402, Facebooken, Twitteren of chatten.

Succes.

 


Goedenavond @Lolar17, welkom en goed dat je via het KPN Forum contact met ons opneemt.

Voor dit soort vragen is het handig als er vanuit de klantenservice met jou meegekeken wordt en dat kan als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Zoals JanD aangeeft via één van onze socials!
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

 


Hallo,

hoe komt het dat ik geen korting meer krijg op mijn internetsnelheid?

mvg 

Hallo @Lolar17 , misschien ben je een ‘nieuwe’ klant die toentertijd gekozen heeft voor 6 maanden korting i.p.v. een cadeautje en dat die 6 maanden nu om zijn en je het normale bedrag gaat betalen.

Dit kun je allemaal terugvinden in je contract en de reeds ontvangen facturen.

 

Ik kreek korting omdat ik in een buiten gebied waardoor me internet lsngzamer js

Een 4G buitengebied modem gekregen? Dan vervalt de korting nl., omdat de snelheid dan flink omhoog gaat in de meeste gevallen.