Skip to main content

Hallo,

ik ben in oktober verhuisd en heb nu kpn voor internet en telefoon. Ik heb geen korting of superwifipunten ontvangen terwijl me dat wel is beloofd. Kan ik alsnog superwifipunten ontvangen aub? Wat een waardeloze klantenservice overigens, KPN

Als u bij KPN een verhuismelding gedaan heeft, dan krijgt u niets. Geen korting en geen SuperWiFi's. Als u op uw oude adres het abonnement opgezegd heeft, waarbij dan dus ook uw emailadressen van KPN verloren zijn gegaan, en op uw nieuwe adres een nieuw abonnement afgesloten heeft, dan krijgt u SuperWiFi's of korting. Niet beide.


Ik ben dus geheel nieuw bij KPN en heb geen korting en ook geen superwifi ontvangen


Ok. Ik begreep dat u op uw vorige adres ook KPN had. Als dat niet het geval was, dan zou u SuperWiFi's of korting moeten ontvangen.


Dat lijkt mij ook, nou maar hopen dat KPN dit leest..? Of zijn er andere manieren van contact mogelijk? Ik heb het nog niet kunnen vinden op hun site


Goedemiddag @hbkpn, welkom op het forum!
Het zou niet mogelijk moeten zijn om helemaal zonder korting een nieuwe aansluiting te bestellen! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!