Skip to main content

Er is geen korting voor trouwe klanten van kpn.

je staat in de wacht.

45 minuten bellen kost geld met doventolk contact en dan komen ze met paar euro korting aanzetten.

Maar ze zeiden dat ze een goede korting gingen geven.

Dat is geen korting geven.

Ach, groen tegen oranje. 🧐. Jij bent daar dagelijks mee bezig vanuit jouw werk, maar de gemiddelde Nederlander niet echt. 

Als dat zo zou zijn dan hoeven die twee ook niet zo met welkomstcadeautjes te smijten.

Ik denk dat het merendeel van de abonnees niet merktrouw is.


Hoi @BasCalon, welkom bij ons op het forum. Via het forum doen we geen aanbod voor nieuwe abonnementen, dus ik kan je daar niet bij helpen. Telefonisch (0800-0402) of via de website kan je kijken wat de mogelijkheden zijn.

Je neemt een abonnement af en, als je die niet zelf wijzigt, blijf je datzelfde abonnement houden. Als er later een nieuwe abonnementsvorm wordt geïntroduceerd (zoals TV+ wat Nick al noemt) kan het zijn dat dat voor een ander maandbedrag zorgt. Je kunt er dan zelf voor kiezen of je het wijzigt, dat kunnen wij niet voor je doen. 

Bij het wijzigen is het van belang om de oude en nieuwe vorm naar elkaar te leggen en te kijken wat de verschillen zijn. Het kan voorkomen dat de nieuwe vorm niet gunstiger uitpakt, als je alle extra's mee telt.

Zit met het zelfde probleem.Vaste trouwe klanten worden genaaid door kpn en nieuwe klanten worden in het zonnetje gezet.Dit betekend dat ik elk jaar moet veranderen van aanbieder om ook in het zonnetje gelegd te worden.Blijft raar nieuwe klanten krijgen alles trouwe vaste klanten zijn de pineut.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst. Crossposting is niet toegestaan: huisregels


Het is heel simpel @Superscout2009 . Als je er geen goed gevoel meer bij hebt stap je toch over? Als ik geen € 15,00 voor kipfilet wil betalen bij de poelier kan ik twee dingen of ik ga ergens anders kijken of het goedkoper kan of ik koop geen kipfilet. Zo simpel is het.


Het is heel simpel @Superscout2009 . Als je er geen goed gevoel meer bij hebt stap je toch over? Al ik geen € 15,00 voor kipfilet wil betalen bij de poelier kan ik twee dingen of ik ga ergens anders kijken of het goedkoper kan of ik koop geen kipfilet. Zo simpel is het.

Gaat het niet om Joep het gaat erom waarom worden trouwe klanten genaaid en nieuwe klanten in het zonnetje gezet?Volgend jaar kom ik ook weer terug bij KPN en wordt ik ook in het zonnetje gezet.Maar het is toch beter dat KPN trouwe klanten van meer dan 5 jaar willen behouden of zie ik het verkeerd.


Welnee het aantal overstappers is minimaal. De providers weten dat ook. En hoe meer korting er gegeven wordt hoe duurder de abonnementen worden. 


Welnee het aantal overstappers is minimaal. De providers weten dat ook. En hoe meer korting er gegeven wordt hoe duurder de abonnementen worden. 

Daardoor moeten nieuwe klanten niet in het zonnetje gezet worden dan kunnen de prijzen juist wat zakken voor vaste klanten.


Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar bel gewoon een keer met de klantenservice 0800-0402 en misschien wordt je verrast😉