Skip to main content

Als eerst vind ik het zo erg hoe jullie met mensen om gaan en tot drie keer de horen er na ruim een half uur op word gegooid en ook n9g beloven terug te bellen maar het niet doen. Denk niet dat dit de manier is om zo met nieuwe klanten die door toe doen van anderen een maand zondet tv en internet zitten en ik zit nu ook echt wel te denk om heel de boel af te blazen want hoe er hier om gegaan word met mensen heb ik echt geen worden voor

Hoi @Tan de Heer . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat je blijkbaar nare ervaringen met onze helpdesk hebt. Het is mij (nog) totaal niet duidelijk wat er aan de hand is.

Kun je toelichten wat er precies gebeurd is?


Ik zou de 13 sep met een actie tv en internet krijgen al gauw kreeg ik een berichtje sorry maar het is veranderd na 29 sep. Ik gebeld met de vraag waarom. Nu het blijk dat de vorige bewoners het niet juist mee hebben verhuist waar door ik nu zonder iets zit tot eind deze maand ik heb bepaalde beperkingen waar door ik dingen via het pgb moet regelen heb geen tv dus geen afleiding al ruim 6 keer gebeeld waar van 3 keer de horen erop na drie kwartier waar van vandaag2 keer en ik zou terug gebeld worden met een oplossing ik vins het zo echt niet menselijke hoe er dan zo met je word om gegaan word en ben nog niet een officiële klant want je kan binnen 14 dagen annuleren en wilde ook me telefoon hier laten verlengen maar daar denk ik nu echt wel anders over


@Tan de Heer . Wat een narigheid. Ik wil graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven  als je die hebt ingevuld?

Houd er wel rekening mee dat dit een forum is. Reacties kunnen langer op zich laten wachten en het forum is niet permanent bemand. Voor direct contact is  0800 0402 beter. 


Ik heb nog geen seintje gekregen, maar ik zie wel dat je je profiel hebt ingevuld, @Tan de Heer. Ik snap dat het heel vervelend is om zonder diensten te zitten. Je dacht alles goed geregeld te hebben, maar nu moet je toch nog wachten tot 29 september alvorens je gebruik kunt maken van de KPN diensten. Als het had gekund, dan hadden we je natuurlijk graag eerder aangesloten. Dit lukt alleen niet, doordat de lijn momenteel nog bezet is door de provider van de vorige bewoner. Wij kunnen niet eerder diensten leveren dan dat de andere provider de lijn vrij geeft. Hoe vervelend ik het ook voor jou vind, zijn wij hier ook met handen en voeten gebonden.

Ik begrijp uit de notities dat een collega nog aan het kijken is of het op één of andere manier toch mogelijk is om jou eerder van diensten te voorzien, al acht mijn collega de kans klein. In de notities staat ook dat mijn collega je terug belt zodra mijn collega meer weet. Dat je nu nog niet bent gebeld, betekent niet dat je bent vergeten, maar dat mijn collega nog niet meer duidelijkheid heeft. Een andere collega heeft voor de zekerheid een reminder gestuurd. Hopelijk wordt er snel contact met je opgenomen voor meer duidelijkheid.


Ik snap sommigen zaken niet helemaal @Denise_ er was een tijd dat er veel problemen waren met zogenaamde “lijn kaping” is die procedure aangepast dat dit niet meer kan, kwam namelijk vaak voor dat nieuwe bewoners te vroeg aanvroegen en de lijn er een poosje eerder uitging voor de oude bewoners waardoor die zonder diensten zaten, nu gaat het net andersom, oude bewoner zegt niet op en laat nieuwe bewoner zonder diensten zitten, wat als de oude bewoner helemaal niet opzegd dan?

Zeg niet dat het niet voorkomt, heb het zelf meegemaakt tot de deurwaarder aan toe.:wink:


Ik snap sommigen zaken niet helemaal @Denise_ er was een tijd dat er veel problemen waren met zogenaamde “lijn kaping” 

Zat ik ook al te denken. Soms werd ook internet aangevraagd op het verkeerde adres. Mensen die er helemaal niks mee te maken hadden zaten dan zomaar plots zonder internet.