Skip to main content

Beste RBos1973, ik kreeg vandaag te horen van een KPN medewerker dat door personeels tekort er geen monteur is in te plannen. Online niet maar ook niet via bellen met de KPN servicelijn.

Dat er dan ook nog geschreven wordt hier door de KPN dat je het via andere computer moet proberen is waanzin. De site is gewoon gesloten voor direct boeken monteur. Zo simpel is het en een enorm VALS van KPN om te suggereren dat het wel zou moeten werken.

Er zijn dus serieuze problemen bij KPN gaande. Tekort aan monteurs om service zaken op te pakken. Natuurlijk gaan we wel door met aansluiten nieuwe klanten maar daarna hoef je op dit moment althans NIETS te verwachten van KPN.

Jammer dat de eens zo goede service van KPN ten grabbel is gegooid en dat KPN keihard liegt over het probleem.

MvGroet,

MF

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste RBos1973, ik kreeg vandaag te horen van een KPN medewerker dat door personeels tekort er geen monteur is in te plannen. Online niet maar ook niet via bellen met de KPN servicelijn.

Dat er dan ook nog geschreven wordt hier door de KPN dat je het via andere computer moet proberen is waanzin. De site is gewoon gesloten voor direct boeken monteur. Zo simpel is het en een enorm VALS van KPN om te suggereren dat het wel zou moeten werken.

Er zijn dus serieuze problemen bij KPN gaande. Tekort aan monteurs om service zaken op te pakken. Natuurlijk gaan we wel door met aansluiten nieuwe klanten maar daarna hoef je op dit moment althans NIETS te verwachten van KPN.

Jammer dat de eens zo goede service van KPN ten grabbel is gegooid en dat KPN keihard liegt over het probleem.

MvGroet,

MF

Dit is absoluut niet juist, het kan inderdaad zijn dat je niet direct morgen een monteur op de stoep hebt alleen er is nergens sprake van een monteursstop. In sommige gebieden zijn er tijdens hoogtijd Corona wat werk pakketten uit gezet. (Mensen actief overzetten op glasvezel indien beschikbaar, pairbonding aansluiten) maar ook dit wordt alweer een jaar actief gedaan. 
Voor alle storingen is dus een monteur beschikbaar tenzij het een dienstgenerieke of regiogebonden storing is.

 

*dienstgeneriek = landelijk werkt geen enkele tv ontvanger meer, dan heeft een monteur geen zin want het is landelijk.

*Regiogebonden = er is een kast afgebrand waardoor 64+ klanten buiten dienst zijn, de storing is bekend en een algemene (storing)monteur kan niks voor je betekenen.


Kom maar op met die monteur. Er is NIETS beschikbaar of laat me het tegendeel zien.

Het is dus zo lang ik geen monteur zie ABSOLUUT WEL JUIST. Op de KPN site kun je geen monteur inplannen. Basta!

 


Op kpn.com/servicemonteur heb ik overmorgen een monteur en zijn alle tijden nog open. Dat terwijl ik werk in een gebied waar vier plaatsen over gaan op glas dus we het ook gewoon erg druk hebben. 
Mocht een bepaalde regio kampen met (te) grote drukte of te weinig personeel dan gaan ze personeel verschuiven. Dus er is heus een gaatje.

 


Uw monteur is welkom op de 23e November tussen 17 en 19 uur.

Zojuist zelf andere kabel gemonteerd, geen oplossing.

Naar mijn mening is het ARIS kastje niet goed.

 

Dank voor uw inzet en groet,

MF